اخبار داغ

استانداران جدید منتظر بازگشت روحانی از سفر

استانداران جدید منتظر بازگشت روحانی از سفر
سخنگوی وزارت کشور از ارزیابی عملکرد استانداران هر ٦ ماه خبر داد و گفت: استانداران پیشنهادی پس از بازگشت دکتر روحانی از سازمان ملل به دولت معرفی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره موضوع انتخاب استانداران تا پایان شهریورماه اظهارداشت: تا کنون ٧ تن از استانداران به هیات دولت معرفی شده و هر یک توانستند با حضور در جلسه دولت و ارائه برنامه های خود نظر اعتماد هیات وزیران را جلب کرده و فعالیت خود را در دولت دوازدهم اغاز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اهمیت نظرات تمامی اعضای دولت به خصوص رییس جمهوری در انتخاب استانداران گفت: علی القاعده و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری، معرفی استانداران پیشنهادی در جلسه ای با حضور دکتر روحانی انجام می گیرد که بر این اساس پس از بازگشت ایشان از سفر به سازمان ملل سایر استانداران پیشنهادی به هیات دولت معرفی خواهند شد.

,

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در ابتدای شروع به کار هر یک از استانداران وضعیت استان در هریک از شاخصهای توسعه یافتگی استان احصاء و در اختیار آنها قرار می گیرد و متناسب با برنامه های دولت دوازدهم اقدامات و عملکرد استانها در دوره های شش ماهه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

,

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه