اخبار داغ

سرمربی تیم ملی دانش آموزی ایران:

تیم ملی دانش آموزی استعدادهای جدیدی را به ایران معرفی کرد

تیم ملی دانش آموزی استعدادهای جدیدی را به ایران معرفی کرد
داوود عنبرستانی سرمربی تیم ملی دانش آموزی ایران گفت: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی درمسابقات آسیایی ۲۰۱۷ شیراز استعداد جدبدی را به فوتبال ایران معرفی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عنبرستانی سرمربی البرزی  تیم ملی دانش آموزی ایران  در گفتگو با کرج رسانه گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در استان فارس از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و حضور ترم هایی همچون کره جنوبی، چین و هندوستان موجب شده بود که سطح مسابقات از لحاظ کیفی افزایش یابد و تیم دانش آموزی ایران نشان داد قابلیت های خوبی دارد و حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

عنبرستانی در ادامه افزود: در مسابقات دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش ابتدا مسابقات درون مدرسه ای را برگزار می کند و بعد از آن مسابقات استانی برپا خواهد شد و در پایان از هر استان ۱۰۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و پس از غربالگری اعضای تیم ملی دانش آموزی مشخص خواهد شد.

,

سرمربی تیم ملی دانش آموزی کشور افزود: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی که در مسابقات آسیایی شیراز حضور داشتند هیچ کدام سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشتند و این نشان دهنده آن است که تیم ملی دانش آموزی استعدادهای جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

,

این مربی البرزی در پایان با ابراز تأسف از نبود بودجه کافی وزارت آموش و پرورش برای حفظ این تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات به دلیل آنکه وزارت آموزش و پرورش بودجه کافی نسبت به حفظ تیم ملی و تمرینات مستمر برای این استعدادها را ندارد هر کدام از بازیکنان به شهرهای خود خواهند رفت تا اینکه در سال آینده دوباره تیم ملی دانش آموزی تشکیل و به مسابقات اعزام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه