اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر:

مدارس مشگین‌شهر با بیش از 26 هزار دانش آموز و۲۴۰۰ فرهنگی شروع به کار می‌کنند

مدارس مشگین‌شهر با بیش از 26 هزار دانش آموز و۲۴۰۰ فرهنگی شروع به کار می‌کنند
فرماندار مشگین‌شهر گفت: در مهر ماه سال جاری مدارس مشگین‌شهر با بیش از 26 هزار دانش آموز و۲۴۰۰ فرهنگی در ۲۲۷ واحد آموزشی شروع به فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در جلسه شورای آموزش و پرورش و ستاد مهر گفت: بازگشایی مدارس یک رویدادعظیم فرهنگی در سطح کشور است که در مهر ماه شاهد آن خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین، ,

 

,

وی افزود: در مهر ماه سال جاری بیش از 26 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف وارد مدرسه می‌شوند لذا شاداب سازی و مناسب سازی محیط مدارس باید در اولویت ستاد ماه مهر و اعضای شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار مشگین‌شهر با تاکید بر آمار بالای دانش‌آموزان در سطح مدارس شهرستان تصریح کرد: مناسب سازی محیط شهری، ساماندهی تابلو های شهری، نصب سرعت گیرها در مسیر مدارس، تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک را از برنامه‌های اصلی شهرداران و عوامل راهنمایی و رانندگی است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار اداره آموزش و پرورش بالغ بر ۵۵۰ دانش آموز در مقطع اول ابتدایی نسبت به سال گذشته افزایش و ۲۲۷ واحد آموزشی با ۲۴۰۰ نفر فرهنگی در مهرماه سال جاری شروع به فعالیت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه