اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

حرکت جعفر زاده به عنوان ستاره اینستاگرام در شان یک نماینده نیست

حرکت جعفر زاده به عنوان ستاره اینستاگرام در شان یک نماینده نیست
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رفتارهای نمایندگان باید در راستای اولویت و تقاضاهای اصلی مردم باشد افزود: این حرکتهای نمایندگان در فضای مجازی باید در راستای رسیدگی به درد مردم باشد و اقداماتی مخالف این هدف مردم را ناامید می کند و در شان یک نماینده مجلس نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ چند روز پیش بود که غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ،نماینده رشت جشن تولد ۵۱ سالگی خود را همزمان با جشن تولد دو سالگی صفحه رسمی اینستاگرامش برگزار کرد این عمل بعد از عمل  سلفی حقارت که توسط نمایندگان مجلس صورت گرفت دومین موردی است که در شان یک نماینده مجلس نیست  و بسیار جای نقد دارد به همین منظور با حجت الاسلام احدآزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مصاحبه ای در این خصوص صورت گرفت/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

حجت الاسلام احدآزادی خواه در گفتگو با صبح الوند، ضمن انتقاد  شدید از حرکت جعفر زاده به عنوان ستاره اینستاگرام گفت: نماینده مجلس کسی  است که یک مسئولیت کشوری و ملی دارد و به هر حال بحث مسئولیت ملی یک سری  شرایط دارد که باید رعایت شود.

,

 

,

*لزوم رعایت یک سری باید ها و نبایدها توسط شخصیت ملی 

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: هر فرد این اختیارت را دارد که شرایط زندگی خودش را هر طوری  که  دوست دارد بچیند اما وقتی که شخصیت ملی شد و مسئولیت به عهده گرفت  و منتخب مردم شد باید یک  سری بایدها و نبایدها را مراعات کند .

,

 

,

وی عنوان کرد: دیدگاه  و انتظارات مردم از مسئولان ملی و نمایندگان مجلس این است که حرکاتشان به شکلی باشد  که بوی رسیدگی به داد مردم را بدهد .

,

 

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتارهای نمایندگان باید در راستای  اولویت و تقاضاهای اصلی مردم باشد افزود: این حرکتهای نمایندگان در فضای مجازی  باید در راستای رسیدگی به درد مردم باشد و اقداماتی مخالف این هدف مردم را ناامید می کند  که ایا نمایندان به فکررفع گرفتاری های مردم هستند  یا یک سری مسائل  پیش پا افتاده  را دنبال می کند .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد:  به نظر بنده اینگونه  اقدامات خیلی با شان نمایندگی ناهماهنگ است و شان  آن را پایین می آورد  و سزاوار جایگاه یک نماینده نیست.

,

 

,

آزادی خواه در ادامه گذری به بحث سلفی حقارت زد و گفت: ما در رابطه با  عکسها ی سلفی با شخصیت های خارجی هیچ  گونه  حرمت شرعی نداریم اما ذلت عرفی و انزجار عمومی حتما به  بار خواهد آورد.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تاکید کرد: این اقدامات از نمایندگان مجلس بعید هست  و باید سازمان مراقب رفتار نمایندگان باشد و اینگونه اقدامات را به صفر برساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه