اخبار داغ

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

هزینه پول فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان صحت ندارد/آن پول هنوز هم در حساب حوزه هنری باقی است

هزینه پول فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان صحت ندارد/آن پول هنوز هم در حساب حوزه هنری باقی است
مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت:پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب، در حساب حوزه هنری باقی بوده و طبق دستور رئیس حوزه هنری، اولویت اول نیز برای صرف آن در همان شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تکذیب هزینه پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان، اظهار کرد: صرف هزینه پول سینمای میاندوآب در دیگر شهرها ویا استان ها درست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: هیچ گونه سینمایی در استان ایجاد نشده است و اینکه قرار بود (در یکی از شهرهای شمالی استان) که پردیس سینمایی ایجاد شود، با استفاده از فروش یکی از دو سینما و ایجاد پردیس در دیگر سینمای آن شهرستان بود که آن هم منتفی شد.

,

وی با بیان اینکه پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب، در حساب حوزه هنری کشور باقی است،گفت: طبق دستور مومنی شریف رئیس حوزه هنری، پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب، حق خروج از استان را ندارد و هر درآمدی که کسب شود در خود استان خواهد ماند و اولویت نیز برای صرف آن هزینه، در وهله اول در همان شهر است.

,

نوروزی تصریح کرد: ما نیز به دنبال این هستیم که اگر مسئولان شهرستانی، جدی و محکم باشد، این پول به خود شهر بازگردد.

,

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مقوله فروش سینما دو دیدگاه مطرح است، افزود: اگر سینما را حوزه هنری به فروش نمی رساند، که وضعیت قبلی ادامه داشت ولی دیدگاه دیگر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تغییر وضعیت فعلی است.

,

وی اظهار کرد: بخش خصوصی هر اقدامی که در این مکان انجام دهد، قطعا سینما را از وضعیت فعلی نجات می دهد، چون یک مجموعه فرهنگی به نام سینما نیز ایجاد می کند و ما به این ترتیب یک گام به جلو رفته و توسط بخش خصوصی، یک سینما برای شهر خود هم ایجاد کرده ایم.

,

نوروزی گفت: این مکان تغییر کاربری داده نشده و به نام سینما نیز به فروش رفته است نه به نام تجاری و هر اقدامی که در این مکان انجام گیرد؛ باید فرهنگی و سینمایی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه