اخبار داغ

پروژه‌ای که قوز بالای قوز شد/ چند برابر شدن مشکلات ترافیکی سه راه آدران به دلیل انجام پروژه تقاطع غیرهمسطح

پروژه‌ای که قوز بالای قوز شد/ چند برابر شدن مشکلات ترافیکی سه راه آدران به دلیل انجام پروژه تقاطع غیرهمسطح
مسدود شدن بخشی از جاده ساوه به دلیل انجام پروژه زیرگذر سه راه آدران و عدم وجود مسیر جایگزین مناسب باعث چند برابر شدن مشکلات ترافیکی سه راه آدران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری‌ها به قصد خدمت به شهروندان و انجام وظیفه، همیشه باعث رضایت مسئولین، شهروندان و اصحاب رسانه از مجموعه‌های مدیریت شهری بوده است، اما گاهاً برخی از این پروژه‌های در طول انجام سبب دوچندان شدن نارضایتی شهروندان نسبت به پیش از اجرای خدمت می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

مشکلاتی که از اقدام برای رفع یک مشکل دیگر به وجود می آیند، گاهاً در سطح شهرستان بهارستان رخ می دهند، که نمونه آن مشکلات ترافیکی و نارضایتی شهروندان پیرو اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح و زیرگذر سه راه آدران می باشد، که باعث بروز ترافیک‌های سنگین در مسیرهای فرعی و جاده ساوه شده است.

,

بنابر این گزارش اگر یک شهروند بهارستانی بخواهد از مسیر فرعی به سمت رباط‌کریم حرکت کند می بایست در 8 کیلومتر بیشتر از مسیر عادی خود را از معابری خاکی و عدم وجود نور کافی در شب طی کند، چرا که در طول مسیر فرعی تا فاصله 4 کیلومتری تمام دور برگران‌ها مسدود می باشند، و همچنین هیچ گونه راهنمایی درستی برای جلوگیری از گمراهی رانندگان در طول مسیر وجود ندارد.

,

همچنین گفتنی است که به دلیل عملیات عمرانی در متراژی در حدود 100 متر از جاده ساوه، رانندگان به طور میانگین یک ساعت در ترافیکی که از ابتدای شهرک الهیه تا انتهای مسیر فرعی پیش بینی شده برای سه راهی آدران وجود دارد، معطل می شوند.

,

از جمله دلایل بروز چنین مشکلاتی که هم سرعت پیشرفت پروژه را کاهش می دهد و هم نارضایتی شهروندان را افزایش می دهد، عدم بررسی کامل جزئیات و کلیات یک پروژه و به دور بودن روند پروژه از نگاه کارشناسانه می باشد، که در واقع عدم رسیدگی و پیش بینی درست در تعیین مسیر فرعی و جایگزین سبب تبدیل شدن تمام شهرگلستان به یک کارگاه عمرانی شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه