اخبار داغ

اصلاح طلبان نمی توانند نقش اپوزیسیون روحانی را بازی کنند

اصلاح طلبان نمی توانند نقش اپوزیسیون روحانی را بازی کنند
حمیدرضاحاجی بابایی با بیان اینکه دولت روحانی، دولت «اصلاحات» و «اعتدال» است، گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با حمایت خود یک دولت را تشکیل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگویی درباره رویکرد اصلاح‌طلبان در فاصله گرفتن از دولت روحانی و حضور مستقل در انتخابات آینده مجلس اظهار کرد: ما دولت روحانی را دولت «اصلاحات» و «اعتدال» می‌دانیم؛ مردم در انتخابات یازدهم و دوازهم ریاست‌جمهوری به این دو تفکر سیاسی رأی دادند و حق هم با این جریان است که کشور را مدیریت کند و پاسخگوی مطالبات مردم و عملکرد دولت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌شود دولت را تشکیل داد و در عین هم حال هم نقش دولت را داشت و هم نقش اپوزیسیون را اجرا کرد و این رویکرد صادقانه نیست.

,

وی ادامه داد: ما تأکید داریم که این دولت را «دولت اصلاحات و اعتدال» بنامیم و از دولتمردان هم بخواهیم که مشکلات مردم را بر اساس آنچه وعده داده شده است، انجام دهند و پاسخگوی مردم باشند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اینکه اصلاح‌طلبان بخواهند راه خود را از دولت مستقر جدا کنند، به نظر من نمی‌توانند پاسخ مردم را بدهند چرا که جریان اصلاحات با تمام قدرت و توان ایستادند و از مردم خواستند که در انتخابات به آقای روحانی رأی بدهند. اگر می‌دانستند که این دولت مرد میدان نیست نباید از آن حمایت می‌کردند.

,

وزیر آموزش و پرورش دولت دهم خاطرنشان کرد: فرق بین احزاب در کشورهای پیشرفته با ایران در این است که در چنین کشورهایی یک حزب، گروه، جهبه نظر خود را در مورد کاندیدای مورد حمایت خود بیان می‌کند اما در کشور ما احزاب نگاه می‌کنند که چه چیزی روی موج است و مطالبات مردمی چیست و زمانی‌که پیروز شدند حرف خود را می‌زنند و این رویکرد با روحیه حزب‌گرایی سازگار نیست.

,

منبع: آنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه