اخبار داغ

در حمایت از مسلمانان میانمار؛

پوستر"شرم نوبل"منتشر شد

پوستر"شرم نوبل"منتشر شد
پوستر "شرم نوبل" در خصوص افشاگری جنایت دولت میانمار در خصوص نسل کشی مسلمانان این کشور توسط یک دانشجوی اردبیلی طراحی و منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ابصارخبر، پوستر "شرم نوبل" در حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار توسط حامد حسنلی دانشجوی فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی طراحی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

حسنلی در رابطه با طرح خود ضمن محکومیت جنایات دولت میانمار، بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را یاداور شد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دولت میانمار یک دولت بی‌رحمی که در رأسش هم یک زنی قرار دارد که جایزه‌ی صلح نوبل نیز گرفته است و این در حالی است که دست نشانده های همین زن بی‌رحم، یک جمعِ مردم بی‌پناه را می کشند، آتش می زنند و خانه‌هایشان را ویران می کنند و هیچ عکس‌العملِ به معنای واقعی هم  توسط نهاد ها و سازمان های بین المللی هم در این خصوص مشاهده نمی شود.

,

وی افزود: روشنگری در شبکه های اجتماعی و افشای حقایق حداقل ترین کاری در این  است دانشجویان می توانند انجام دهند تا مردم جهان بدانند که در جهان چه خبر است و چه کسانی اقدام به انجان جنایات ضد بشری می کنند.

,

این دانشجوی دغدغه مند از همه فعالین شبکه های اجتماعی خواست تا با جدیت تمام در راه تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب در خصوص مسلمانان میانمار وارد عمل شده  و با روشنگری های خود مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی را به واکنش وادارند.

,

دانلود پوستر شرم نوبل

, دانلود پوستر شرم نوبل,

http://s8.picofile.com/file/8306743126/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B0%DB%B9_%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B7_%DB%B2%DB%B0.jpg

, http://s8.picofile.com/file/8306743126/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B0%DB%B9_%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B9_%DB%B1%DB%B7_%DB%B2%DB%B0.jpg,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه