اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

عشق حسینی جوانان را به سوریه می‌‌کشاند/در مساجد با کودکان و نوجوانان درست برخورد شود

عشق حسینی جوانان را به سوریه می‌‌کشاند/در مساجد با کودکان و نوجوانان درست برخورد شود
حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم گفت: امروز عشق حسینی است که جوانان ما را داوطلبانه به سوریه می‌کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ،حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، یکشنبه شب در دیدار با هیئت ‌امنا و اتحادیه انجمن ‌های اسلامی مساجد ناحیه ۵ تبریز، بر ضرورت پرداختن به اهداف قیام امام حسین(ع) در هیئات مذهبی تاکید کرد و ابراز داشت: محرم امسال با هفته دفاع قدس مقارن شده و باید سعی داشته باشیم تا اهداف این دو قیام را با یکدیگر تطبیق دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: دشمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، تلاش کردند با انفجار و ترور اشخاص ارزشمند کشور، نظام را ساقط کنند، اما به هدف خود نرسیدند.

,

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دشمنان قصد داشتند با حمله به خاک ایران و تسخیر استان مهم خوزستان به اهداف خود برسند اما رزمندگان انقلاب اسلامی ۸ سال مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

,

وی با بیان اینکه باید به وظیفه امروز خود آگاه باشیم و بدانیم که امام حسین(ع) به چه دلیل قیام عاشورا را رقم زد، تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست ‌به ‌دست هم داده اند تا یاد و خاطره امام حسین(ع) و عزادارای در ماه محرم را کمرنگ کنند.

,

حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین آل ‌هاشم ادامه داد: امروز دشمنان می‌ خواهند این حرکت و نهضت فراموش شود، باید دست ‌به ‌دست هم دهیم تا مانع حرکت دشمن شویم، دشمنان نیز بدانند که این نور روشن‌ شده، خاموش شدنی نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش شور حسینی در حضور مدافعان حرم در سوریه، گفت: امروز عشق حسینی است که جوانان ما را داوطلبانه به سوریه و دفاع از حرم می ‌کشاند، در زمان جنگ نیز جوان سیزده ساله شناسنامه خود را عوض می ‌کرد تا در جنگ حق علیه باطل حضور یابد و باید این روحیه را روزبه ‌روز تقویت کنیم.

,

امام جمعه تبریز در پایان ضمن توصیه به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و هیئات مذهبی تصریح کرد: در مساجدی که کودکان شلوغ می ‌کنند، برخورد تندی نداشته باشیم، چراکه آنها آینده‌ سازان کشورند و باید در این مساجد بزرگ‌ شده و مساجد را اداره کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه