اخبار داغ

مسئول امور استان های انجمن دارت کشور خبر داد:

گرمسار فردا میزبان دارت اندازان قهرمان کشور

گرمسار فردا میزبان دارت اندازان قهرمان کشور
مسئول امور استان های انجمن دارت کشور گفت: شهرستان گرمسار در تاریخ های 28 و 30 شهریور ماه میزبان دارت اندازان استان های مختلف کشور در مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش آقایان و خانم ها خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فاضلی مسئول امور استان های انجمن دارت کشور در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: مسابقات دارت قهرمانی کشور در 28 شهریور در بخش بانوان با حضور دارت اندازان بانو قهرمان کشور از استان های مختلف کشورمان در سالن دارت شهید نوروزی گرمسار برگزار می شود و در 30 شهریور ماه نیز مسابقات دارت قهرمانی مردان کشور نیز در گرمسار برگزار خواهند شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

مسئول امور استان های انجمن دارت کشور در ادامه از میزبانی دوسال متوالی استان سمنان از این مسابقات در رشته دارت خبرداد و اظهار کرد: سال گذشته این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان شاهرود از استان سمنان بود و امسال نیز سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و جوانان دارت کشور نیز برای انتخاب نفرات برتر حضور خواهند داشت .

, .,

فاضلی در ادامه افزود: برترین های این مسابقات به تیم ملی راه پیدا می کنند و نامزد حضور در مسابقات آسیایی و جهانی و کشوری خواهند بود .

, .,

وی در ادامه اظهار کرد: پیش بینی می شود در این دوره از مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش آقایان 25 تیم و در بخش بانوان نیز 23 تیم شرکت داشته باشند .

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه