اخبار داغ

فرمانده سپاه قروه خبرداد:

توزیع بیش از 500 بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت

توزیع بیش از 500 بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت
فرمانده سپاه قروه از توزیع بیش از 500 بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی با اشاره به برنامه های سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از 500 بسته لوازم التحریر توسط سپاه پاسداران برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت اماده شده است که توسط حوزه های بسیج سطح شهرستان بین دانش اموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: در راستای برنامه های محرومیت زدایی با آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به مرمت و بازسازی و زیباسازی 10 مدرسه اقدام کرده ایم که به کمک آموزش و پرورش این طرح اجرا شده است.

,

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: آورده نقدی سپاه پاسداران در این طرح برای هر مدرسه 100 میلیون ریال بوده است و بالغ بر 1 میلیارد ریال در این راستا و در جهت مرمت و بازسازی و زیباسازی مدارس هزینه شده است.

,

وی ادامه داد: در راستای طرح کرامت 2 و قرارگاه جوادالائمه (ع) نیز موضوع توانمندسازی و آموزش دانش اموزان را در مناطق هدف مدنظر داریم که اقدامات لازم در این خصوص نیز صورت پذیرفته است.

,

شعبانی گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حوزه تعلیم و تربیت آموزش دانش اموزان و مسائل آموزشی و توانمندسازی والدین مورد توجه بوده است که با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان انجام خواهد شد.

,

, , , ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه