اخبار داغ

گفتگو با یکی از طراحان عفاف و حجاب در فردیس:

مسئولان کمک کنند محصولات عفاف و حجاب را سوغات شهرستان فردیس می کنم /می خواهم با هنرم عفت را به زنان جامعه ام هدیه دهم

مسئولان کمک کنند محصولات عفاف و حجاب را سوغات شهرستان فردیس می کنم /می خواهم با هنرم عفت را به زنان جامعه ام هدیه دهم
زهرا سادات حسینی یکی از طراحان موفق عفاف و حجاب در استان البرز است که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تکنولوژی دوخت به پایان رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان،زهرا سادات حسینی یکی از طراحان  موفق عفاف و حجاب  در استان البرز است که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تکنولوژی دوخت به پایان رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در حال حاضر با ۱۶ سال سابقه مربیگری و ۱۱ سال سابقه رسمی فعالیت به عنوان مدیر و مؤسس آموزشگاه صنایع پوشاک (طراحی لباس و دوخت) فعالیت می کند.

,

زهرا سادات حسینی در حال حاضر غرفه ای با شعار “لباس من، فرهنگ من است” در نمایشگاه صنایع دستی و عفاف و حجاب شهرستان فردیس برگزار نموده است این غرفه با هدف فرهنگ سازی استفاده از لباس فاخر ایرانی برپا شده است.

,

, ,

 

,

در ادامه  مصاحبه ای کوتاه و خواندنی با این طراح دوخت موفق را دنبال می کنید…

,

این طراح موفق صنایع پوشاک در رابطه با هدف خود به خبرنگار ما گفت: زمانی که شاهد رفتن شهید عباس آسمیه به سوریه بودم و دیدم حتی پیکر مطهر او برنگشت به این فکر افتادم که باید من هم حرکتی درراستای اهداف شهدا انجام دهم.

,

 

,

وی افزود: سعی داشتم با طراحی دوخت یک قدم همسو با حرکت حضرت زینب (س) بردارم تا موفق شوم عفت را به بانوان جامعه م برگردانم و آن ها را به سمت وسوی پوشش فاخر ایرانی اسلامی سوق دهم.

,

خانم سادات حسینی با اشاره به نام شهرستان فردیس به نام ” شهر فاطمی شهدای اقتداری ” گفت: موظف شدم با توجه به نام زیبای شهرستان از هنر دوخت و دوزندگی خودم و مجموعه استفاده کنم تا در زمره رهروان حضرت زینب (س) قرار گیرم.

,

این بانوی موفق البرزی می گوید : طراحی این نوع از لباس و پوشش بانوان بیش از ۶ ماه بود که در ذهن داشتم هنر خودم و مجموعه ام را در یک نمایشگاه به معرض دید بگذارم که همکاری اداره ارشاد فردیس، سپاه ناحیه امام رضا (ع) اقدام به برپایی این غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب فردیس کردیم.

,

, ,

 

,

این طراح موفق درادامه با تأکید بر اینکه تمامی افراد زیر مجموعه اش از تحصیلات دانشگاهی بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد پارچه مانتو ها ایرانی هستند تا در راستای بیانات رهبر مبنی بر رعایت اقتصاد مقاومتی نیز قدمی برداشته باشیم.

,

 

,

سادات حسینی با بیان اینکه قیمت اجناس ارائه شده با توجه به جنس مرغوب از قیمت مناسبی برخوردار است، بیان داشت: تمامی طراحی های انجام شد و طرح های به انجام رسیده زاده ذهن هنرجویان است و هیچ الگو برداری در این زمینه نداشته ایم.

,

, ,

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این طراح برگزیده جشنواره دانشگاهی بوده است، افزود: طراحی بر روی البسه و مانتو ها کار دست بوده است که از جمله این آثار میتوان به سوزن دوزی، نقاشی روی پارچه، کاردستی و غیره اشاره کرد که با هدف زنده کردن هنر ایرانی به انجام رسیده است.

,
  • برای راه انداختن تولیدی به ۳۰۰ میلیون احتیاج دارم/۶۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد
,
  • برای راه انداختن تولیدی به ۳۰۰ میلیون احتیاج دارم/۶۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد
  • ,

    این طراح دوخت موفق و مدیر مؤسس آموزشگاه صنایع پوشاک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بیش از ۲ ماه برای راه اندازی این غرفه دوند گی داشتم و متاسفانه با سنگ اندازی مسئولان مواجه می شدم.

    ,

    خانم سادات حسینی می گوید : اگر مسئولان کمک کنند میتوانیم این هنر را در سطح استان و کشور نهادینه کنیم و به عنوان سوغاتی از شهرستان فردیس که هنر اصیل ایرانی اسلامی است در سطح جامعه ترویج دهیم.

    ,

    , ,

    وی با تأکید بر لزوم حمایت و همراهی مسئولان از توانایی جوانان ایرانی ، خاطر نشان کرد: لازم است با استفاده از پتانسیل هایی که در جوانان وجود دارد اقدامات فرهنگی را به صورت گسترده انجام دهیم تا بتوانیم در جنگ فرهنگی پیروز واقع شویم.

    ,

    این هنرمند جوان البرزی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه خواهان راه اندازی تولیدی با عنوان پوشاک فاخر ایرانی اسلامی است یا خیر، گفت: برای شروع کار خود به ۳۰۰ میلیون تومان نقدینگی احتیاج دارم که بتوانم در سطح استانی تولیدات پوشاک فاخر داشته باشم.

    ,

    , ,

     

    ,

    وی افزود: به یقین میتوان گفت با راه اندازی این تولید  برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد و از طرفی با تهاجم فرهنگی نیز مقابله خواهد شد.

    ,

    انتهای پیام/

    ,
     
    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه