اخبار داغ

دومین جشنواره هنرهای نمایشی تیک با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد

دومین جشنواره هنرهای نمایشی تیک با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد
دومین جشنواره تئاتر کوتاه تیک با معرفی برترینها در قروه به پایان رسید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، در این مراسم از 20 نفر هنرمند در بخش های طراحی لباس ، طراحی صحنه ، موسیقی ، بازیگری ، کارگردانی ، نویسندگی و پوستر و بروشور تجلیل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

فرماندار قروه در این مراسم ضمن تجلیل از فعالیت های هنرمندان گفت: اثر گذاری هنر و اندیشه هنرمندان در جامعه امری انکار ناپذیر است و قدر شناسی از هنر و هنرمند به معنی احترام به فرهنگ و جامعه است .

,

پرویز کولانی افزود: تمدن با هنر عجین است و مجموعه ای از هنرهاست که موجب ساختن یک تمدن باشکوه و ارزشمند می شود و با هنر می توان هم به گذشته افتخار کرد و هم به سمت آینده پیش رفت.

,

آتش تقی، یکی از داوران جشنواره هم ، ضمن تأکید بر تلاش بیشتر هنرمندان و توجه به مطالعه در زمینه های مختلف و آگاهی یافتن از مسائل مهم در هنر گفت: اجرای مداوم تئاتر و نمایش است که هنرمند این رشته را توانمند و فرهیخته می کند و امروزه باید تئاتر را به سمت مردم برد و حتی در ادارات و مدارس اجرای تئاتر داشته باشیم تا بتوانیم با زبان هنر مسائل اصلی و مهم جامعه را بیان کرد .

,

دبیرجشنواره تیک هدف از برگزاری این رویداد هنری را آشنایی مردم با  تئاتر و شناسایی استعدادهای خوب در بین نسل جوان و نوجوان بیان کرد.

,

یونس صحرا رو ضمن درخواست از مسولان برای کمک به ساخت محل اجرای تئاتر خیابانی ابراز امیدواری کرد:  در سالهای آینده مرحله استانی و کشوری این جشنواره هم برگزار شود .

,

جشنواره شهرستانی تیک  با شرکت ۱۰ گروه تئاتراز ۲۴ شهریور آغاز به کار کرده و  این اولین سال برپایی جشنواره تئاتر تیک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه