اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی:

شناسایی ۴۴ نقطه پرحادثه در آذربایجان غربی/ ناوگان فرسوده حمل و نقل نوسازی می شود

شناسایی ۴۴ نقطه پرحادثه در آذربایجان غربی/ ناوگان فرسوده حمل و نقل نوسازی می شود
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت :۴۴ نقفطه پر حادثه در آذربایجان غربی شناسایی و ۲۹ مورد آن رفع شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اینکه استان دارای ۱۲ هزار کیلومتر راه است، عنوان کرد: این میزان شامل ۷۸۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۸۰۰ کیلومتر راه آسفالته و مابقی راه شوسه و خاکی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز,

وی، با اشاره به تشکیل کمسیون ایمنی و شوزای ترافیک در هر دوماه و پیگیری مصوبات آن افزود: این جلسات منجر به شناسایی۴۴نقطه حادثه خیز شده که ۲۹ مورد آن رفع شده و برای ۱۱ نقطه عقد قرار داد جهت آشکار سازی های لازم انجام شده است.

,

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی، از نصب علائم اخطاری و انتظامی در مسیرهای سطح استان خبر داد و افزود: در سال جاری در سطح استان ۳۱۵مورد علائم اخطاری و انتظامی و مسیرنما نصب شده است.

,

وی، از تعمیرات تصادف های گاردریل های محور ارومیه ـ نقده و بوکان ـ میاندوآب به طول ۵ کیلومتر خبر داد و افزود: همچنین عمیات خط کشی جاده های اصلی و فرعی و روستایی استان به طول ۲۵ کیلومتر در سال جاری انجام شده است.

,

علی اکبری، ادامه داد: متوسط عمر ناوگان عمومی اتوبوس ۸/۹۷ سال که این رقم در سطح کشور ۱۰/۳۸ سال است.

,

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی، در خصوص متوسط عمر مینی بوس و سواری در سطح استان، اظهار داشت: متوسط عمر مینی بوس در استان ۲۴/۵۲ سال که این رقم در کشور بابر ۲۲/۹۵ سال و سواری نیز ۹/۱۰ سال که در کشور حدود ۹ سال است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: ۳ هزار و ۵۹۶ دستگاه وسایل نقلیه عمومی وجود دارد که ۵ هزار و ۲۸۱ راننده مشغول به ارائه خدمت می کند.

,

وی تاکید کرد: کلیه ناوگان پیش از حرکت از مبدا توسط مدیران فنی بازدید شده و درصورت وجود هرنوع مشکل از آغاز سفر خودداری می شود.

,

علی اکبری ادامه داد: در کنار مدیران فنی بازرسان اداره کل نیز به صورت نامحسوس نسبت به کنترل ناوگان در پایانه ها و جاده ها اقدام می کنند.

,

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی، در پایان اظهار داشت: در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل تسهیلات خاصی از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی برای دارندگان خودرو های اسقاطی در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره کل از شرایط آن مطلع شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه