اخبار داغ

با همکاری بهزیستی چابهار و موسسه نبی اکرم (ص)؛

کارگاه توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی در چابهار برگزار شد

کارگاه توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی در چابهار برگزار شد
در راستای توانمند سازی و افزایش دانش شغلی مربیان پیش دبستانی، کارگاه توانمندسازی مربیان با همکار اداره بهزیستی و موسسه نبی اکرم (ص) در چابهار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، مدیر امور اجتماعی سازمان بهزیستی در کارگاه توانمندسازی مربیان پیش‌دبستانی با اشاره به نقش آموزش پیش از دبستان در غنای زبانی کودک اظهار کرد: کودک با کاربرد درست مهارت های زبانی می تواند به خوبی خواست ها، نیازها، اندیشه ها واحساسات خود را به دیگران منتقل کند و آن ها را ازدیگران دریافت کند.

محمد آبروش افزود: در نتیجه این اثرگذاری و اثرپذیری ارتباط مناسب انجام می شود و محتوی فکری کودک رشد می کند و بر رشد مهارت های اجتماعی کودک تأثیر شگرفی دارد، کودک در این محیط به یادگیری و تجربه می پردازد و روش های ارتباط با دیگران را می آموزد و به نقاط ضعف و قوت خود پی می برد.

وی از نگاه عمیق و بسیار مثبت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد در بعد کیفیت اموزشی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر همکاری در طرح فوق اعتکاف علمی تابستانی را با حضور الگوهای دانشجویی استان را داشتیم و برای سال جاری مجوز پیش دانشگاهی دبیرستان دانشگاه را اخذ کرده ایم.

 رئیس هیئت مدیره موسسه نبی اکرم (ص) گفت: دوره ابتدایی یا سال های آغازین زندگی از دوران اصلی شکل گیری شخصیت دانش آموزان است اگر  بتوانیم با برنامه ریزی دقیق نسبت به انگیزه و علائق دانش آموزان در مقطع پیش دبستانی و دبستانی با روش های علمی و مورد تایید حرکت کنیم قطعا دانش آموزان خواهیم داشت که عاشق یادگیری و تحصیل خواهند شد.

مسلم بشکار افزود: مقوله توانمندسازی معلمان در خصوص تدریس و تبحر در ارائه مفاهیم علمی نیز یکی از اصول مهم پایه های علمی دانش آموزان است چنانچه پایه علمی دانش آموزان در مقطع ابتدایی ضعیف باشد در مقاطع بالاتر با مشکلات بیشتر و حتی ترک تحصیل مواجه خواهد شد.

 رئیس بهزیستی شهرستان چابهار ابراز امیدواری کرد: نگاه این مدیریت از آغازین روزهای کاری بیشتر نرم افزاری به جای نگاه سخت افزاری بوده عمده تمرکز ما در ابعاد آموزشی بیشتر روی کیفیت دانش آموزان به همراه تغذیه موثر است قطعا با توانمندی مربیان مهدها با کارشناسان زبده کشوری منتظر تحولات در بخش پایه ای خواهیم بود.

حسن تاوانه با بیان اینکه سریعترین دوره رشد ابعاد شخصیتی انسان دوره کودکی است افزود: اگر آموزش ها و حرکات مناسب در این دوره به کودکان ارائه نگردد، در دوران بعدی همین محرک‌ها تأثیرات کمتری در تغییر پذیری کودک خواهند داشت.

حضور ناشرین انتشارات دبستانک کشور در بهزیستی شهرستان چابهار و عمده فعالیت این بزرگواران در بعد کیفیت آموزشی و نشر کتب پیش دبستانی و دبستانی است.

دکتر سیدرضا تهامی مدیر انتشارات دبستانک از آمادگی این موسسه آموزشی و انتشاراتی در خصوص ارائه خدمات رایگان(اعم از آموزش و ارائه پکیج آموزشی رایگان) به مناطق محروم خبر داد.

هم اکنون تیم دکتر سیدرضا تهامی در حال ارائه آموزش به مربیان مهدهای کودک شهری و روستایی شهرستان های چابهار و کنارک است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه