اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

وزارت راه و استانداری ها نقاط حادثه خیز جاده ها را اصلاح کنند

وزارت راه و استانداری ها نقاط حادثه خیز جاده ها را اصلاح کنند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حساسیت باید برای مسئولین راه و ترابری و استانداری ها باید باشد که امنیت جاده ها را برقرار کرده و نقاط حادثه خیز را اصلاح کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار نافع با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و اتفاقات دردناکی که اخیرا برای دانش آموزان هرمزگانی رخ داد عنوان کرد: ما در جلسه ای که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم یکی از نکاتی که مطرح کردند همین بود که اردوهای دانش آموزی باید باشد و صورت مسئله را نمیشود پاک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه نیمه شب زمان مناسبی برای حرکت اتوبوس دانش آموزان نبوده است، ادامه داد : ما این حرکت را منطقی نمیبینیم  که در اثر این اتفاق اردو را حذف بکنند یکی از کارهایی که در تعلیم و تربیت کمک میکند بحث اردو است و دانش آموزان در باید ارزش هایی که در جبهه و جنگ بوده را باید ببینند اردوهای علمیی و آموزشی را نیز باید داشته باشند.

,

 

,

 

,

خجسته افزود: در این میان وزارت راه و وزارت آموزش و پرورش هردو باید حساب شده عمل بکند.

,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توضیحی که وزیر آموزش و پرورش برای ما داشت دارای حساسیت و درایت بود.

,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: مسئله قابل تامل در این مسئله، رسیدگی به مشکلات راه ها و جاده ها است مشکلی که هست ما نباید اردوها را کنسل کنیم بلکه برنامه اردو در جای خود باقی بماند ولی با پیش بینی همه کارها باید باشد که حرکت به موقع باشد و جاده ها ایمن باشد.

,

 

,

امیر خجسته تصریح کرد: یکی از معاونت های وزارت راه این است که بحث امنیت را ایجاد کند و هم مشکلات نقاط حادثه خیز را برطرف کند به طور مثال در جاده ملایر نیز چنین اتفاقات و تثادفاتی را داشته ایم.

,

 

,

 

,

وی افزود: آخرین اتفاق این نقطه چپ کردن ماشین یکسری دانش آموزا اخیرا بود، این نقطه   30 سال است همانطور مانده و رسیدگی نشده است.

,

 

,

 

,

وی تاکید کرد:این حساسیت باید برای مسئولین راه و ترابری و استانداری ها باید باشد که امنیت جاده ها را برقرار کرده و  نقاط حادثه خیز را برطرف کنند.

,

خجسته در پایان بیان داشت: برای دانش آموزان اردو هم داشته باشیم چرا که بایکدیگر مغایرت ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه