اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

امروز باید جهان اسلام را از تفرقه نجات دهیم

امروز باید جهان اسلام را از تفرقه نجات دهیم
آیت الله نور مفیدی با تاکید به پیامدهای تفرقه در دین اسلام گفت: امروز باید جهان اسلام را از تفرقه نجات دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در آئین افتتاح ساختمان جدید و مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه جامعة الامصطفی(ص) العالمیه گرگان اظهار کرد: شرایط امروز دنیای اسلام و شرایطی که استکبار برای ما به وجود آورده است نه اینکه نو و جدید است بلکه با سابقه و پیچیده است. این شرایط ایجاب می کند که همه روشنفکران و پژوهشگران در هر جای دنیا زندگی میکنند باید به فکر حمایت خود از اسلام باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دنیای مسیحیت روزگاری در درون خود به جنگ و کشتار مشغول بوده اند و یک روز بر سر عقل آمده اند و به این نتیجه پی برده اند که کشت و کشتار نتیجه ای نخواهد داشت و امروزه به صورت مصالحت آمیز در کنار هم زندگی می کنند امروز باید راه درست را در پیش میبریم.

,

نور مفیدی با بیان اینکه  ما با اقدام متقابل در مقابل دشمنان اسلام اقدام کنیم خاطر نشان کرد: چرا نتوانیم در بین مذاهب تعامل داشته باشیم ؟! چه موانعی امروزه نمی گذارند که مذاهب نزدیک هم باشند؟! امروزه برخی ها تیشه برداشته و ریشه همه را می خواهند بزنند.

,

وی با ابراز تأسف از وضع موجود مسلمانان در جهان بیان کرد: در حال حاضر دنیا به ریش همه ما میخندد، که توانسته مسلمانان را به جان هم انداخته و با ایجاد تفرقه بین مسلمانان ما را می خواهد نابود کنند. تفرقه نباید جایی در بین ما داشته باشد.

,

امام جمعه گرگان متذکر شد: ما باید این را بدانیم که برادران اهل سنت ما بی ریشه نیستند و تمام مبانی فکری آنان از روی منابع معتبر است و همینطور شیعه ریشه و اساسش محکم و منطقی است، هیچ کدام از این مذاهب حق جسارت را به یکدیگر ندارند.

,

آیت الله نور مفیدی با اشاره به دلائل الگو بودن استان گلستان از لحاظ وحدت مذاهب در کشور تاکید کرد: صداقت چیزی بوده که استان ما در زمینه برپایی وحدت در کشور برتر کرده است، پیامبر(ص) در قیامت از ما گله خواهد کرد در صورتی که حق اسلام را ادا نکرده باشیم.

,

نور مفیدی بیان کرد: گروهک های تکفیری به هیچ عنوان مسلمان نیستند، این افراد مانند همان زنی هستند که در میانمار مسلمان کشی میکند، یک زن چقدر میتواند بی رحم باشد؟! امروز مهمترین چیزی که باید به آن عمل کنیم این است که جهان اسلام را از تفرقه نجات دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه