اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات استان کرمان:

روحانیون در مطالب خود به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی بپردازند

روحانیون در مطالب خود به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی بپردازند
حجت الاسلام والمسلمین علی جلالی گفت: روحانیون در مراسمات خود به تبیین آسیب های فضای مجازی بپردازند چون این یک نیاز است و مردم هم از آن استقبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان حجت الاسلام والمسلمین علی جلالی در همایش حماسه سازان بصیرت و طلایه داران تبلیغ ماه محرم را فرصت مناسب و زیبایی دانست که باید غنیمت شمرده شود و گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص سه نکته راجع به ماه محرم تاکید کردند که شامل اخلاق عاشورایی ، درس عاشورایی و عبرت های عاشورایی می شود که به عبرت های عاشورا تاکید بیشتری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نکات ظریف در زیارت عاشورا اظهار داشت: کسانی که در روز عاشورا آمدند، چهره خود را پوشانده بودند چون امام زمان خود را میشناختند.

,

وی بیان کرد: امروز در وضعیت نگران کننده ای قرار داریم و در تمام شهرستان های کرمان طلاق و مشروبات الکلی بحث جدی است لذا روحانیون باید در منابر خود به آسیب های اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به اینکه امروز یکی از تهدیدات و فرصت های جامعه بحث فضای مجازی است، تصریح کرد: روحانیون در مراسمات خود به تبیین آسیب های فضای مجازی بپردازند چون این یک نیاز است و مردم هم از آن استقبال می کنند.

,

وی تاکید کرد: در این زمینه باید به بحث آموزش دیدن و فراهم کردن شرایط آموزش به مردم توجه شود کمااینکه سازمان تبلیغات با ارتباط خوبی که با مجموعه های مختلف فراهم کرده است، این شرایط را ایجاد نموده است.

,

رئیس سازمان تبلیغات استان کرمان در پایان خطاب به روحانیون خاطرنشان کرد: در منابر و مراسمات خود از مطالب متقن استفاده کرده و از بیان مطالب وهن جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه