اخبار داغ

کسب سه طلا و یک نقره همدانی ها در مسابقات مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور

کسب سه طلا و یک نقره همدانی ها در مسابقات مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور
ورزشکاران همدانی در مسابقات مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور به سه مدال طلا و یک نقره دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری همدان ورزش،رقابت های زورخانه ‌ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور 335 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 22 تیم از 16 استان کشور در سرسرای شهید شهبازی اسلام آبادغرب برگزار شد که در پایان تیم کردستان در مجموع با کسب 292 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
پس از کردستان، تیم های اصفهان با 223 امتیاز و کرمانشاه با 199 امتیاز مقام های دوم و سوم رقابت های پهلوانی کشور را بدست آوردند.
در رشته کباده حامد عباسی از استان همدان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و جعفر نوری دیگر ورزشکار همدانی نائب قهرمان شد.
در رشته میل بازی نیز سید سجاد موسوی به عنوان قهرمانی دست یافت و در مسابقات کشتی پهلوانی رده سنی 19 تا 30 سال و در وزن 80 کیلوگرم نیز مهرداد سیف علی از همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیر موذنی از اصفهان دوم شد و نریمان شهابی از چهارمحال و بختیاری نیز مقام سوم را کسب کرد.
رقابت های زورخانه ‌ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان یادمان سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی برگزار شد.
شهید ' داریوش ریزوندی' که در مسابقاتی نظیر آموزشگاه های کشور و رقابت های خانه کارگر مقام اول را کسب و در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی نیز به عضویت تیم ملی درآمده بود، دهم مهر 1361 در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید 'محمود شهبازی' فرمانده سپاه پاسداران همدان نیز در سالهای 1356، 1357 و 1360 در رقابت های جام جهان پهلوان تختی موفق به کسب مقام شده بود در پاییز سال 1361 و در عملیات مسلم بن عقیل هنگامی که نارنجک بعثیون به میان رزمندگان پرتاب شد، برای در امان ماندن دیگران خود را به روی آن پرتاب کرد و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه