اخبار داغ

همتی اولویت های شورای شهر گرمسار را تشریح کرد:

توسعه فضای سبز، همسطح سازی پیاده راه ها و گسترش خدمات الکترونیک

توسعه فضای سبز، همسطح سازی پیاده راه ها و گسترش خدمات الکترونیک
رئیس شورای شهر گرمسار گفت: تا کنون به وضعیت نیمی از پیاده راه های گرمسار رسیدگی شده و ظرف دو سال آینده تمامی پیاده راه ها مورد بهسازی، همسطح سازی و مناسب سازی قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی، رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار در گفتگو با مرآت به بیان مهمترین راهبردهای این شورا در چهار سال آتی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همتی در ابتدای این گفتگو در پاسخ به پرسشی در ارتباط با برنامه مدیریت شهری در گرمسار به منظور مناسب سازی پیاده راه های این شهر، همسطح سازی پیاده راه های گرمسار را یکی از اولویت های شورای پنجم عنوان کرد و گفت: تا کنون به وضعیت نیمی از پیاده راه های گرمسار رسیدگی شده و ظرف دو سال آینده تمامی پیاده راه ها مورد بهسازی، همسطح سازی و مناسب سازی قرار می گیرند.

,

وی با بیان این که شهر گرمسار از کمبود فضای سبز رنج می برد اظهار داشت: طی دو سال گذشته ده هزار درخت در این شهر کاشته شده و ظرف دو سال آینده نیز به همین به همین میزان درخت به فضای سبز شهری اضافه خواهد شد؛ بر این اساس توسعه فضای سبز شهری از دیگر اولویت های شورای اسلامی شهر گرمسار خواهد بود.

,

همتی در ادامه حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیک را اولویت سوم شورای پنجم توصیف کرد.

,

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه خدمات الکترونیک مجموعه مدیریت شهری در گرمسار، در خدمات رسانی شورا و شهرداری به شهروندان گرمساری تسریع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه