اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم:

اداره راه رباط کریم به وظایف قانونی خود عمل کند

اداره راه رباط کریم به وظایف قانونی خود عمل کند
رئیس شورای اسلامی رباط کریم با اشاره به وجود جاده های خطر ساز در رباط کریم ، خواستار توجه جدی تر اداره راه و شهرسازی نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز،جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رباط کریم صبح امروز با موضوع بررسی و اصلاح جاده های پر خطر ، خصوصاً جاده سفیدار با حضوراعضای شورا، سرپرست شهرداری و رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی و غیاب مسئولان اداره راه و شهرسازی رباط کریم برگزار و هر یک از اعضاء نظرات و راهکارهای خود را ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم با بیان اینکه شورای شهربه عنوان نهادی نظارتی که مشروعیت خود را از شهروندان می گیرد اظهار داشت: در راستای لمس مطالبات مردمی و اعمال آن ها در برنامه های جاری شهر نیازمند همسویی و همکاری همه نهادها از جمله ادارات خدمات رسان در شهر هستیم که بتوانیم موانع و مشکلات مردم را در کمترین زمان ممکن تسهیل نماییم .

,

پریسا ایلانلو در ادامه با انتقاد از عدم همکاری اداره راه و شهرسازی رباط کریم و تعامل با این نهاد در رفع مشکلات شهری و خصوصا پیگیری لازم جهت اصلاح جاده های پرخطر در سخنانی اظهار داشت : متاسفانه بار مشکلات شهری همیشه بر دوش مدیریت شهری بوده و اگر همه ادارات به وظایف قانونی خود عمل نمایند مسائل و مشکلات خیلی بهتر و با سهولت بیشتری حل می شود .

,

در این جلسه همچنین مهندس گل بابائی ، سرپرست شهرداری رباط کریم نیز در خصوص اقدامات اولیه جهت مسیر سفیدار و اقدامات فوری برای ایمن سازی این جاده عنوان کرد : براساس نقشه های موجود بیش از ۱۳۰۰ متر از این مسیر در محدوده اداره راه می باشد و شهرداری مصمم است تا نسبت به اصلاح این مسیر اقدام نماید و این در صورتی است که اداره راه و شهرسازی به وظایف خود عمل کند .

,

بنا بر این گزارش، در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند و مقرر گردید به اقدام فوری جهت ایمن سازی مسیر با استفاده از نصب علائم ترافیکی ، نصب دوربین ، خط کشی و تعریض شانه خاکی توسط شهرداری انجام شود .

,

گفتنی است؛با توجه به وجود پیچ خطرناک در مسیر جاده سفیدار شهرداری رباط کریم در سال ۹۵ اقدام به اصلاح پیچ خطرناک نمود ولی مسیر ۲۱۰۰ متری جاده که بصورت دو طرفه تردد می شود گاها باعث بروز خطر و تصادف می شود که نیازمند تعریض جاده و در صورت نیاز دو بانده نمودن مسیر را ضروری می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه