اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جزو استان های برتر است

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جزو استان های برتر است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جز استان های برتر کشور بوده و در این زمینه تاکنون توانسته است برنامه های مفیدی اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، سید ناصر رضایی در جمع خبرنگاران افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد در عرصه مبارزه با مواد مخدر اقدامات برجسته ای  انجام داده  و در این عرصه و در حوزه عملکرد سال گذشته از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری استان برتر کشور شناخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی بیان کرد:  جلسات  این حوزه به صورت مطلوب برگزار  و به صورت هدفمند به موارد مهم در زمینه اعتیاد پرداخته شده و در راستای برنامه های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثری صورت گرفته است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در استان در راستای سیاستهای ابلاغی و پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در تمام بخشهای استان  اقدامات خوبی صورت گرفته بطوری که  این امر تا عمق روستاها دنبال شده است.

,

رضایی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری در زمینه مقابله با اعتیادو اجتماعی کردن آن افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جز استان های برتر کشور بوده و در این زمینه تاکنون توانسته است برنامه های مفیدی اجرا کند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حوزه درمان نیز در این استان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

,

گفتنی است درهمایشی که با حضور دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای کشور در تهران برگزار شد از جناب اقای سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استان برتر در حوزه عملکرد سال ۱۳۹۵ با اهدای لوح تقدر تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه