اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دنا:

۲۵ برنامه فرهنگی با محوریت ماه محرم در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

۲۵ برنامه فرهنگی  با محوریت ماه محرم در هفته دفاع مقدس برگزار می شود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از برگزاری ۲۵ برنامه فرهنگی با محوریت ماه محرم در هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امروزه اگر پیشرفتی داشته ایم مرحون ایستادگی و مقاومت ما در دفاع مقدس بوده است که این اقتدار و قدرت بازدارندگی از برکت خون شهدا و سایه مقام معظم رهبری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

باقر پسنده افزود: اکنون انقلاب ما صادر شده است و نمونه آن تشکیل جبهه های مقاومت در کشورهای اسلامی است.

,

این مقام نظامی با اشاره به پرورش یافتن جوانان مومن و ولایی در مکتب انقلاب و شهادت خاطرنشان کرد: شهید حججی به نماد ایثار و شهادت تبدیل شده است که انقلاب اسلامی با وجود چنین نیروهایی به خود می بالد و بیش از پیش می درخشد.

,

پسنده در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بدین مناسبت 25 عنوان برنامه فرهنگی با محورین ماه محرم به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا برگزار خواهد شد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دنا اهم برنامه های هفته دفاع مقدس را چنین عنوان کرد: فضا سازی شهری در  سی سخت و پاتاوه همچنین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت این دو شهر، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و جلسه شورای فرماندهی با محوریت هفته دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در اولین روز از هفته دفاه مقدس، دیدار با ائمه جمعه شهرسی سخت و پاتاوه، حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدای سی سخت و پاتاوه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست های روشنگری با محورت دفاع مقدس و محرم، فراخوانی گردان های بیت المقدس، افتتاحیه دو پایگاه مقاومت بسیج در روستای لما از بخش پاتاوه و سادات محمودی، افتتاحیه نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دنا.

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 17یادواره شهید در شهرستان دنا برگزار شده و 14یادواره دیگر تا پایان سال جاری برگزار می شود افزود: در هفته دفاع مقدس یادواره آبروی محله "شهید ازراش" و یادواره دانش آموزی بخش پاتاوه با حضور پرشور مردم وخانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

,

باقر پسنده جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در پایان گفت: رسانه چشم بینای جامعه است و انتظار می رود اصحاب رسانه بی پروا مشکلات مردم را انعکاس داده و مسوولین را به تکاپو و تلاش سوق دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه