اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد

جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان میانماری در زنجان/ بیش از 4 میلیون تومان جمع اوری شده است

جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان میانماری در زنجان/ بیش از 4 میلیون تومان جمع اوری شده است
مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان با بیان اینکه چادر های جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان مسلمان میانماری در سطح استان زنجان مستقر شده است، گفت: تا به امروز بیش از چهار میلیون تومان برای کمک به آوارگان میانمار توسط مردم خیر استان زنجان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از فراخوان عمومی جذب کمک های نقدی به نفع مسلمانان آواره و بی سرپناه میانمار در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان برای کمک به آوارگان میانماری اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان میانماری در استان زنجان آغاز شده است، ابراز کرد: جمع آوری کمک های مردمی در استان زنجان تا اول مهر ماه ادامه دارد.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان عنوان داشت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با عنایت به افزایش درگیری ها و اقدامات غیر انسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان بی پناه کشور میانمار و بنابر تاکیدات دبیرکل جمعیت، سازمان داوطلبان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود وظیفه دارد با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و ملت شریف ایران، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم بی دفاع میانمار اقدامات لازم در خصوص برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی را در سراسر کشور اجرا کند.

,

میرزایی تصریح کرد: چادر های جمع آوری کمک های نقدی جمعیت هلال احمر مستقر در سطح شهرستان های زنجان،خدابنده،خرمدره، ابهر، طارم،ایجرود،ماهنشان آماده دریافت وجوه نقدی مردم شریف استان تا اول مهر ماه است.

,

وی خاطرنشان ساخت: شماره حساب 99999 بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی ، تجارت، سپه، شهر و آینده برای واریز وجوهات نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه