اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

۱۰ درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد

۱۰ درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این مطلب که 10 درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد افزود: امیدواریم بانک های استان این همکاری را با کارگروه تسهیل و تولیدکنندگان استان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسینقلی قوانلو" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در حاشیه چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان به خبرنگاران گفت: استان گلستان در سال 96 بر اساس رقم پرداختی تسهیلات رونق تولید در کشور حائز رتبه دهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در پاسخ به این سوال که از این تعداد ، از نظر واحد های تولیدی جایگاه گلستان در چه راستایی است، افزود: بر اساس تعداد واحد های تولیدی متقاضی که به بانک ها معرفی شده اند حائز رتبه ششم در سطح کشور شده است.

"قوانلو" تصریح کرد: 10 درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد و امیدواریم بانک های استان این همکاری را با کارگروه تسهیل و تولیدکنندگان استان داشته باشند.

,
,
,

* برگزاری جشنواده وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدننی و تجاری

, * برگزاری جشنواده وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدننی و تجاری, * برگزاری جشنواده وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدننی و تجاری,

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان همچنین از برگزاری دومین جشنواره وب و کسب و کار بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در راستای توسعه کاربرد فناوری اطلاعات، بخصوص استفاده از بستر تجارت الکترونیک در بهبود رونق کسب و کار در حوزه تجارت، توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

وی افزود: فرایند ثبت نام بنگاه‌های متقاضی جهت حضور در این جشنواره، همزمان با نمایشگاه الکامپ از تاریخ 31/4/1396 از طریق وب سایت این جشنواره به نشانی http://webfestival.mimt.gov.ir آغاز شده و تا 30/7/1396 ادامه خواهد داشت.

قوانلو خاطر نشان کرد: در این جشنواره، وب سایت و پورتال‌های شرکت‌های پیشرو بر اساس شاخص‌های محتوا و طراحی، تعامل و خدمات الکترونیکی، فناوری و زیرساخت، ارزیابی می‌شوند و نشان برتر تعاملات الکترونیکی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه