اخبار داغ

رئیس کارگروه تخصصی گندم ، آرد و نان شهرستان آق قلا:

با توزیع کنندگان نان آزاد برخورد می شود

با توزیع کنندگان نان آزاد برخورد می شود
رئیس کارگروه تخصصی گندم ، آرد و نان شهرستان آق قلا از دستگاههای عضو این کارگروه خواست نسبت به خرید و فروش مجوزهای نانوایی دولتی و آزاد پز نظارت و حساسیت ویژه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "امانگلدی ضمیر" رئیس کارگروه تخصصی گندم ، آرد و نان شهرستان آق قلا، ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء کیفت آرد و نان در شهرستان آق قلا اظهار داشت: نان اصلی ترین جزء از سبد غذایی خانوار می باشد که مردم تقریبا همه روزه با آن سرکار دارند و می طلبد که تمهیداتی اتخاذ گردد که کیفیت نان در شهرستان از وضعیت موجود به حد مطلوب ومورد رضایت مردم ارتقاء پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: ساماندهی سیستم حمل و نقل آرد ، تهیه آرد از آسیابهای با کیفیت آرد بالا، نظارت بر نحوه عمل آوری خمیر و پخت نان ، لزوم رعایت نکات بهداشتی در تهیه نان توسط خبازان ، ساماندهی ساعت کار و ایام تعطیلی واحدهای نانوایی را از مهم ترین عوامل در ارتقاء کیفیت نان در شهرستان دانسته و از اعضای این کارگروه خواست تا با تعامل و همکاری با یکدیگر در جهت عملی شدن این موارد تلاش کنند.

,

رئیس کارگروه تخصصی گندم ، آرد و نان شهرستان آق قلا با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با مراجع ذیربط ، خواستار برخورد قانونی با توزیع کنندگان و پرهیز از پخت نان با آرد سه نول در منازل و مکان های غیر مجاز به لحاظ اینکه فاقد ارزش غذایی بوده و تهدیدی برای سلامت مصرف کنندگان محسوب می شود.

,

"ضمیر" از دستگاههای عضو این کارگروه خواست نسبت به خرید و فروش مجوزهای نانوایی دولتی و آزاد پز نظارت و حساسیت ویژه داشته باشند و بر نظارت مستمر بر تولید آرد با کیفیت بهتر توسط کارخانجات آرد و توزیع مناسب آن بین خبازیهای شهرستان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه