اخبار داغ

فرماندار اسدآباد خبر داد:

اعزام گشت‌های نظارتی بر واحدهای صنفی اسدآباد از همین هفته

اعزام گشت‌های نظارتی بر واحدهای صنفی اسدآباد از همین هفته
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش قیمت اجناس و تخلفات در واحدهای صنفی و نانوایی‌ها، گفت: از همین هفته گشت‌های نظارتی متشکل از ادارات نظارتی تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ حسین افشاری در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس و اقلام خوراکی، اظهار کرد: باید تیمی متشکل از گشت‌ نظارتی بر واحدهای صنفی نسبت به نظارت مستمر روی این واحدها اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی تصریح کرد: در حمایت از برخی از بازاریانی که متدین و باانصاف هستند، باید برخورد با واحدهای متخلف صنفی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به بازگشایی مدارس، آغاز ماه محرم باید نظارت بر فروش لوازم‌التحریر و توزیع اقلامی چون گوشت، برنج، شکر، مرغ و تخم‌مرغ تأکید کرد.

وی با اشاره به گله‌مندی مردم در افزایش قیمت گوشت قرمز، گفت: در حال حاضر نه گردنه برفی داریم و نه تا کشتارگاه صالح‌آباد راهی است، پس بنابراین تا صنعتی شدن کشتارگاه اسدآباد باید با نظارت دامپزشکی تمام دام‌ها در کشتارگاه صالح‌آباد ذبح شود که سلامت مردم به خطر نیفتد.

یکی از کارشناسان تعزیرات حکومتی هم با اشاره به کاهش نظارت بر قیمت اجناس گفت: متأسفانه 90 درصد اجناس واحدهای صنفی در اسدآباد دارای برچسب قیمت نیست و همین یک تخلف است که باید نظارت بر این مهم بیشتر شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد هم دوخت مانتوی دانش آموزان در اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و البته حمایت از تولید داخل انجام می‌شود.

علی حیدری با اشاره به اینکه 8 درصد کاهش قیمت در برخی از اجناس واحدهای صنفی داشتیم، گفت: امسال با توجه به اینکه فروشگاه پاییزه در شهرستان برپا نشد، به فروش فوق‌العاده کالا اقدام کردیم که در راستای بازگشایی مدارس صورت گرفت.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه