اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

با دستفروشان حریم جاده ها به شدت برخورد می شود

با دستفروشان حریم جاده ها به شدت برخورد می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، از تشدید برخورد با دستفروشان حاشیه راه های استان خبر داد و افزود: به منظور افزایش ایمنی جاده ها و برابر ماده 7 قانون ایمنی راه و راه آهن و همچنین، با مشارکت دستگاههای اجرایی عضو کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی، برخورد قانونی با دستفروشان حاشیه راه های استان، تشدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهدی میقانی" در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی گلستان که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و ضابطین نیروی انتظامی و قضایی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: به دلیل گستردگی حجم تردد وسایل نقلیه و استقرار دستفروشان و به جهت کاهش مخاطرات جاده ای، تشدید برخوردهای قانونی در مرحله اول در قالب طرح پاکسازی در محور گرگان- فاضل آباد در شرق استان به اجرا درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: برای پاکسازی محور گرگان- فاضل آباد از وجود دستفروشان، 5 اکیپ سیار راهداری به تعداد 30 نیرو و عوامل راهداری در این محور مستقر شده اند تا از استقرار دستفروشان جلوگیری کنند.

,

"میقانی" تصریح کرد: دستفروشان برای کسب امرار معاش، می توانند با اخذ مجوزهای لازم از متولیان مربوطه و برابر اقدامات و تدابیر صورت گرفته، در مکان های خاص مانند تفرجگاهها و دیگر اماکن مجاز، فعالیت داشته باشند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: در صورت عدم تبعیت دستفروشان از تشدید اجرای این قانون، دستفروشان مشمول جرائم قانونی شده و همچنین با آنان برابر قوانین و مقررات جاری، برخورد خواهد شد.

,

به گفته میقانی، پس از اجرای کامل این طرح در محور یاد شده، سایر محورهای ارتباطی استان نیز مشمول این طرح شده و برای افزایش ایمنی محورها و کاربران جاده ها، از استقرار دستفروشان در حاشیه راهها جلوگیری خواهد شد.

,

گفتنی است، بالغ بر پنج هزار کیلومتر از راه های کشور تحت پوشش استحفاظی استان گلستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه