اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی:

بازاریابی مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی است

بازاریابی مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی بازاریابی را مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان جوی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۵ الی ۳۸ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان غربی در شهرک ها و  نواحی صنعتی مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد موفق شدند پروانه بهره برداری اخذ کنند.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی، مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی استان را تامین نقدینگی و سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که می بایست یک راهکار اساسی نسبت به آن پیدا کرد رفع مشکلات مربوط به حوزه بازاریابی است.

,

وی، بر لزوم تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: البته تامین این زیرساخت ها نیز نیازمند منابع می باشد که امیدواریم همکاری های لازم از سوی مسئولان مربوطه صورت گیرد.

,

جوی، از فعال بودن حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان غربی نیز خبر داد و اظهار داشت: بنابراین امیدواریم با رفع مشکلات سرمایه در گردش و بازاریابی شاهد توسعه صنعتی در استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه