اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی خبرداد

اجرای عملیات آسفالت حفاظتی در محورهای ارتباطی خراسان جنوبی

اجرای عملیات آسفالت حفاظتی در محورهای ارتباطی خراسان جنوبی
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی از اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در محور های ارتباطی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ به طول 50 کیلومتر در محورهای شریانی استان اجرائی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

,

 

,

وی ادامه داد: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راهها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت های قبلی، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی در استان اجرائی می‌گردد که عمر آن 4 تا 5 سال است و استفاده از این نوع آسفالت باعث صرفه جویی در هزینه ها تا یک پنجم لایه آسفالت خواهد گردید.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز با اشاره به وجه تمایز این نوع روکش حفاظتی با دیگر طرح ها و سرعت بالای اجرا و صرفه اقتصادی این نوع روکش گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، نیز ازآلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

,

 

,

شهامت با برآورد صرفه جویی قابل توجه پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در استان افزود: اجرای این عملیات با اختصاص قیر رایگان واعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی و استانی،بصورت اجرای عملیات آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ،درزگیری و لکه گیری اجرائی می گردد که با توجه به موفق بودن نمونه های اجرا شده به میزان 50درصد در هزینه نگهداری راهها صرفه جویی در بر خواهد داشت.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به ضرورت تداوم عملیات نگهداری راهها گفت: راهها علاوه بر تسریع در حمل و نقل سبب پیشرفت اقتصادی هستند، نگهداری از راهها اهمیت فراوانی دارد و کم توجهی به این مقوله سبب ضرر اقتصادی برای کشورخواهد بود و در صورت عدم هزینه دولت در نگهداری زیر ساختها،این مساله با تحمیل هزینه چند برابری به استفاده کنندگان از راهها منجر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه