اخبار داغ

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان:

سومین سایت دفن پسماند استان گلستان در مراوه تپه راه اندازی می شود

سومین سایت دفن پسماند استان گلستان در مراوه تپه راه اندازی می شود
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: از جمله رویکردهای این سازمان در سال 1396 راه اندازی و احداث سومین سایت دفن پسماند استان در مراوهتپه و همچنین تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست آزادشهر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مولام وردی یازرلو" مدیرعامل مدیریت پسماند استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی، ساماندهی و دفع زباله در سایت سوم مراوه تپه گفت: این سایت در مساحتی بالغ بر5 هکتار طراحی شده است که در حال حاضر ساختمان نگهبانی، باسکول، حفر ترانشه، حصار کشی اطراف سایت و فنس کشی با اعتباری بالغ بر330 میلیون تومان آماده بهره برداری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

* کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد

, * کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد, * کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد,

وی افزود: کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد و با ظرفیت 250 تن در هر شیفت کاری طراحی و ساخته شده است که هم اکنون فاز تکمیلی آن که احداث و تکمیل سالن تخمیر شامل کف سازی و نصب سوله در حال اتمام می باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در ادامه گفت: عملیات کف سازی سالن تخمیر آزادشهر با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان و ساخت سوله سالن آن با اعتبار 820 میلیون تومان اجرا شده است.

,
,
,

"یازرلو" اظهار کرد: همچنین درفاز دوم جهت ادامه کف سازی سالن تخمیرو احداث زمین دپوی کود با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

,

وی اضافه کرد: از اقدامات انجام شده این سازمان از سال 1395 تا کنون میتوان به پیگیری جذب حداکثری اعتبارات ملی و اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری که بالغ بر9200 میلیارد ریال که در قالب احداث سومین سایت دفن استان در مراوه تپه ، احداث و تکمیل کارخانه کمپوست آزادشهر، ساماندهی مرکز دفن آزادشهر وحفر ترانشه، اورهال کامل کارخانجات کمپوست آزادشهروآق قلا، خرید و بازسازی و تعمیر ماشین الات سنگین مراکز دفن شرق و غرب استان، اصلاح و بازسازی و راه اندازی تصفیه خانه سایت آق قلا ، انجام پایش دوره ای چاههای بالادست و پائین دست سایت لندفیل آزادشهر، کمک به اجرای طرح تفکیک از مبداء شهرستانهای مینودشت ، آق قلا، کلاله، زمینه سازی و پیگیری جهت احداث صنایع تولید انرژی از زباله ها و ورود سرمایه گذار بخش خصوصی را می توان نام برد.

,

این مقام مسئول گلستانی، گفت: مبلغ 640 میلیون تومان جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، حصار کشی و ساخت به روستاهای باغو، نصر آباد، یساقی، شیخ لر، آق قمیش، الفجر، پیرواش سفلی، زیارت و همچنین جهت حصار کشی روستاهای (گلیداغ ، قازانقایه) و ساخت سکو انتقال زباله روستاهای (سلطانعلی ، دوزین ) تخصیص و پرداخت شده است.

,

* طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود

, * طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود, * طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود,

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در پایان در خصوص اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در استان ناکید کرد: بدون همکاری و یاری مردم شریف استان، اجرای این طرح امکان پذیر نمی باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه