اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» برگزار می شود

نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری نخستین جشنواره «رسانه و رفاه اجتماعی» خبر داد و گفت: جشنواره رسانه و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی و با رویکرد نقد عوامل موثردر ایجاد فقر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید مازندرانی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره میخواهیم ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و دستگاه سیاستگذاری، آثارخبرنگاران را در محورهای جشنواره گردآوری و مستند نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در خصوص جزییات جشنواره افزود: این جشنواره در 5 رشته گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز و در 8 محور نقد سیاست های غلط اجرایی در حوزه فقر زدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن برخانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها، زندگی زنان بی سرپرست و بد سرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت برگزار می شود.

,

"مازندرانی" در خصوص زمان ثبت نام علاقه مندان به این جشنواره که تا چه زمانی میتوانن آثار خود را به ثبت برسانند، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی را حداکثر تا تاریخ 10 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان خاطر نشان کرد: مقررات و فرم شرکت در جشنواره و شیوه ارسال آثار در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به آدرس www.mcls.gov.ir و پایگاه اطلاع رسانی www.tamin24.ir در دسترس می باشد.

,

45434

, 45434,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه