اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار:

مداحان کارت ویژه مداحی دریافت می کنند

مداحان کارت ویژه مداحی دریافت می کنند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در حاشیه همایش مداحان، گروه های تعزیه و هیئت های عزادری شهرستان کیار گفت: کارت های ویژه جهت مداحان و علاقمندان به مداحی در سطوح مختلف آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار حجت الاسلام منصوری گفت: جهت شناسایی و ساماندهی مداحان شهرستان کیار و به منظور ایجاد انسجام و شناستامه دار شدن کسانی که در شهرستان کیار افتخار مداحی اهل بیت را دارند کارت های ویژه ی مداحی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار طراحی و آماده ارائه به متقاضیان و واجدان شرایط مداحی شده است.

وی افزود: این کارت های شناسایی از زمان صدور به مدت یکسال اعتبار دارند و افرادی که علاقمند به فعالیت باشند می توانند نسبت به تمدید اعتبار کارت خود از طریق اداره تبلیغات اشلامی شهرستان کیار  و کانون مداحان اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,

حجت الاسلام منصوری افزود: کارت های صادر شده برای مداحان بر اساس سوابق، میزان فعالیت و شاخص های مختلفی صادر می شوند و در واقع صدور با صدور کارت های شناسیایی ویژه مداحان نسبت به سطح بندی مداحان نیز اقدام می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در ادامه بیان داشت: صدور کارت های شناسایی ویژه مداحان در واقع شناسنامه دار شدن مداحان در شهرستان کیار است و این کارت ها به نوعی مجوز فعالیت مداحان گرامی نیز محسوب می شود و افرادی که بدون دریافت کارت مداحی یا بدون تمدید اعتبار کارت خود اقدام به مداحی نمایند در واقع مجوز فعالیت ندارند.

,
,
,

در حاشیه همایش مداحانْ گروه های تعزیه و هیئات عزادری از کارت ویژه مداحان در شهرستان کیار رونمایی شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه