اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پزشکی مشهد:

۴۶ درصد ژلاتین خارجی وارداتی از خوک گرفته می شود

۴۶ درصد ژلاتین خارجی وارداتی از خوک گرفته می شود
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پزشکی مشهد 'گفت: ۴۶ درصد ژلاتین خارجی وارداتی که درسبد غذایی خانوارهای ایرانی قرار دارد از خوک گرفته می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، در دومین پیش نشست اولین همایش فرآورده‌های حلال  امروز در محل موسسه مطالعات راهبردی نور برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن، ارتکاب به گناهان باطنی بر مأکولات حرام صدق می‌کند، کرد: بر اساس آیات و روایات اگر از خوردنی اهل شرک استفاده شود، به مشرکان ملحق خواهی شد و لذا بهره بردن از خوردنی حرام، اثم، فسق و ملحق شدن به شرک را همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی  به غفلت حوزه پژوهش در حلال بودن غذا  اشاره کرد و افزود: در جمهوری اسلامی کمتر سفره غذایی داریم که مشکل حلیت(حلال بودن) و حرمت در آن نباشد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه پزشکی مشهد  به منشا مبهم اکثر خوراکی‌های صنعتی که در خارج تولید می‌شود اشاره کرد وافزود: در تولید ژلاتین داخلی موفقیت چندانی نداشته‌ایم، همین موضوع باعث شده ۹۹ درصد این ماده در کشورهای غیر اسلامی تهیه می‌شود.

,

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پزشکی مشهد ادامه داد: ۴۶ درصد ژلاتین خارجی وارداتی  که درسبد غذایی خانوارهای ایرانی قرار دارد از خوک گرفته می شود .

,

در ادامه  این جلسه مدرس حوزه علمیه خراسان  بیان کرد: جسم بر روح بریک دیگر تاثیر می گذارند تقویت نفس، مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها را زیاد می‌کند لذا تربیت نفس یک راه برای درمان بیماری است.

,

حجت الاسلام محمد حسن وکیلی، با بیان اینکه در فرآیند درمان یک بیماری راه های وحیانی وجود دارد که از نگاه یک پزشک ممکن است بی‌معنا باشد بیان کرد: بسیاری از بیماری‌ها با خواندن یک آیه، ذکر و استغفار درمان می‌شود که بر اساس آموزه‌های دینی حقیقت شفا در لایه ظاهر اثر کرده و درمان بیماری میسراست.

,

وی ادامه داد: اینکه در بعضی از روایت داریم افراد به واسطه گناه عمرشان کوتاه می شود چرا که تأثیر گناه بر بدن باعث جدا شدن روح از بدن شده و به مرگ افراد به دنبال دارد.

,

و معاون تحقیق موسسه مطالعات راهبردی نور اظهار کرد:  خدا شفای هر بیماری را در تربت سید الشهداء (ع) قرار داده، شاید در آزمایش خاک کربلا با سایر خاک‌ها تفاوتی نباشد اما به لحاظ معنوی این امر انکار ناپذیر است.

,

مدرس حوزه علمیه خراسان  بیان کرد: کدورت، آزردن دیگران، لقمه حرام و ...را در ایجاد بیماری موثر اند و  از طرفی توسل ، استغفار، اذکار و آیات قرآن در شفای بیماری نیزتاثیرات خود را دارد..

, .,

 انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه