اخبار داغ

سکوت مسئولان مهابادی در قبال کشف حجاب در جریان یک رویداد فرهنگی ورزشی

سکوت مسئولان مهابادی در قبال کشف حجاب در جریان یک رویداد فرهنگی ورزشی
یکی از زنان شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی ورزشی که با توجه به حجم قابل توجه تبلیغات با استقبال شهروندان مهابادی نیز روبه رو شده بود، در اقدامی غیر متعارف اقدام به پوشیدن لباس مردانه و کشف حجاب نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،یکی از زنان شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی ورزشی که با توجه به حجم قابل توجه تبلیغات با استقبال شهروندان مهابادی نیز روبه رو شده بود، در اقدامی غیر متعارف اقدام به پوشیدن لباس مردانه و کشف حجاب نموده که در نهایت ناباوری و علی رغم انتشار گسترده تصاویر این شخص در سایت های شهرستان با سکوت معنی دار مسئولان و متولیان فرهنگی در مهاباد رو به رو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

سوال اینجاست که باشگاه اجرا کننده برنامه چگونه و از طریق چه نهادی مجوز برگزاری این جشنواره را اخذ نموده که شرکت کنندگان در آن خود را ملزم به رعایت حجاب و شئونات اسلامی ندانسته اند؟

,

پایگاههای خبری که مجوز خود را از وزارت ارشاد با پسوند اسلامی دریافت کرده اند بر اساس چه رویکردی تصویر اصلی خبرهای منتشر شده در رسانه خود را به این شخص اختصاص داده اند؟

,

نکته عجیب تر اینکه تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان نیز در این مراسم حضور داشته اند و این عمل نافی مصالح عمومی در برابر چشمان آنها صورت گرفته که معلوم نیست این افراد با چه استدلالی در قبال این حرکت ناشایست ساکت مانده اند؟

,

بدون شک تکرار چنین رویدادهایی بیش از پیش ضعف نهادهای متولی و ولنگاری فرهنگی در سطح شهرستان را در پی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/ خ ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه