اخبار داغ

رئیس دانشگاه جامعه المصطفی گرگان:

دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از ۶۶ کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است

دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از ۶۶  کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است
رئیس دانشگاه جامعه المصطفی گرگان گفت: دانشگاه جامعه المصطفی(ص) گرگان از 66 کشور جهان دانشجو پذیرش کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت‌الاسلام علی تقوی صبح امروز در مراسم آئین افتتاح ساحتمان جدید دانشگاه جامعه المصطفی(ص) واحد گرگان و مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید 96-97 اظهار کرد: بدون برون‌رفت از شرایط موجود جهان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان و جریان‌های تکفیری، یکی از کارآمدترین راه تبیین مبانی اسلامی از طریق گسترش فعالیت‌های علنی، آموزشی و فرهنگی و تربیتی برای مخاطبان بسیار مهم و اساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها در راستای تربیت عالمان تقریبی از مذاهب مختلف یکی از راهکارهای اساسی در راستای مبارزه با اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

,

تقوی بیان کرد: پذیرش و تعلیم و تربیت 3 هزار دانش‌پژو طی پنج سال، تعداد 150 دانش آموخته و تدوین 60 متن آموزشی، پرورش محقق و پژوهشگر به تعداد 500 نفر طی برنامه در نظر گرفته شده، تربیت حافظان قرآن به تعداد 300 نفر، افزایش تشکل‌های علمی و فرهنگی از برنامه‌های مهم این دانشگاه طی برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

,

وی اضافه کرد: در بخش سخت‌افزار، پنج هزار و 500 متر مربع در اختیار دانشگاه بود که امروز 19 هزار متر به صورت اعیانی در اختیار دانشگاه قرار گرفته شده است.

,

رئیس دانشگاه جامعه المصطفی گرگان تصریح کرد: ظرفیت کلاس‌های آموزشی برای 200 نفر بود که امروز با اختصاص این ساختمان جدید به 4 هزار نفر رسیده است و آمادگی داریم 4 هزار دانش‌پژوه را از فردا آموزش دهیم .

,

تقوی گفت با بیان این خبر که امسال از 66 کشور جهان به دانشگاه جامعه المصطفی گرگان پذیرش می شوند بیان کرد: با توجه به این آمار در تعداد دانش ‌پژوهان رشد چهار برابری را شاهد خواهیم بود.

,

وی در پایان تاکید کرد: سه رشته جدید در مقطع دکتری به رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود و مجوز تدریس این سه رشته به دانشگاه داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه