اخبار داغ

اعزام بیش از ۹۰ مداح در ایام محرم به روستاهای بخش دلوار

اعزام بیش از ۹۰ مداح در ایام محرم به روستاهای بخش دلوار
مسئول کانون بسیج مداحان دلوارگفت: به‌مناسبت ماه محرم از اعزام ۹۵ مداح به هیئت‌های مذهبی و مساجد و حسینیه ها در بخش دلوارخبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ علی احمدنیا مسئول کانون بسیج مداحان دلواردر گفتگو با خبرنگار سپاس در دلوار اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم با مداحان بخش دلوار جلسات هماهنگی به‌منظور تبیین برنامه‌های این ایام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: مداحان باید مسأله همدلی و همزبانی که مهمترین عامل در خصلت یک مداح است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

احمدنیا با تاکید بر اینکه تنها ذکر مصائب در ایام محرم کافی نیست، اظهار کرد: طبق آیات قرآن، محبت به اهل‌بیت(ع) راه نجات است اما این محبت، یک جلوه ظاهری و یک جلوه باطنی دارد که جلوه ظاهری سیاه پوشیدن و ذکر مصائب و جلوه باطنی تسلیم بودن در برابر دین و اهل‌بیت(ع) است.

,

 

,

احمدنیا تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 90مداح اهل بیت در بخش دلوارمی باشد که به شکل سازمان یافته با بسیج مداحان همکاری دارند.

,

وی بیان داشت: علاوه بر آن مداحان دیگری نیز هستند که به شکل آزاد به فعالیت مشغول هستند و به علت دور بودن روستاهای این بخش و نبود امکانات لازم آمار دقیقی از آنها در دست نیست.

,

مسئول کانون بسیج مداحان دلوار خاطرنشان‌ کرد: ما آمادگی داریم که مداحان خود را به هیئت‌ها و تشکل‌های  مذهبی بخش دلوار اعزام کنیم تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

,

وی افزود: در صورتی که هیئت‌های مذهبی در طول ایام محرم اعلام نیاز به مداح کنند می‌توانند از طریق هماهنگی با کانون بسیج مداحان نسبت به این کار اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه