اخبار داغ

رئیس اداره بنیاد مسکن طرقبه شاندیز:

خطوط اعتباری برای تأمین مسکن اجتماعی و روستایی در حال ابلاغ است

خطوط اعتباری برای تأمین مسکن اجتماعی و روستایی در حال ابلاغ است
رئیس اداره بنیاد مسکن طرقبه شاندیز گفت: در موضوع مسکن اجتماعی یک سری تفاهم نامه ها و خطوط اعتباری برای بانک ها در حال ابلاغ است که الزام دارد قطعا برای گروه های هدف از جمله جامعه روستایی و پوشش افراد فاقد مسکن محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رابین خواجه‌ای رئیس اداره بنیاد مسکن طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه نیوز، در رابطه با وضعیت مسکن جوانان منطقه حصار طرقبه که در گذشته به عنوان روستای حصار شناخته شده بود اظهار کرد: این منطقه به شهر طرقبه الحاق شده و برای هماهنگی و ادامه فعالیت با شهرداری طرقبه ارتباطات صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در همین راستا تحویل و ادامه عملیات این پروژه از اختیار بنیاد مسکن خارج شده است.

,

 

,

رئیس اداره بنیاد مسکن طرقبه شاندیز با اشاره به تأخیر مسئولین پذیره نویسی مسکن در ارائه لیست متقاضیان این مسکن گفت: الحاقات روستا به شهر انجام شده و عملا چیزی در قالب پروژه مسکن روستایی که مقرر شد برای کاهش هزینه ها صورت گیرد، اتفاق نمی افتد.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به اینکه حصار جزئی از شهر طرقبه محسوب می شود در قالب ساخت و ساز شهری صورت می پذیرد.

,

 

,

خواجه‌ای تصریح کرد: پیگیری این پروژه انجام می شود اما باید پس از درخواست ها شهرداری این موضوع را در نقشه طرح جامع با موضوعات تراکم و ضابطه ساخت بررسی شود چراکه شهرداری باید پاسخگو باشد.

,

 

,

وی با اشاره به احتمال طولانی تر شدن پروژه افزود: وقتی پروژه شهری می شود قاعدتا باید برای ساخت و ساز پیمانکار مشخص شود و در قالب اینکه بنیاد مسکن شروع به ساخت وساز کند، انجام نشدنی است.

,

 

,

رئیس اداره بنیاد مسکن طرقبه شاندیز گفت: طی دو ماه گذشته پذیره نویسی برای حدود 400 نفر صورت گرفته که باید برای قطعی شدن همین افراد به جمع بندی کامل برسیم و هزینه پروانه و توجیه طرح باید بررسی شود و شاید پروژه در قالب ساخت وسازهای دو طبقه ای و مسکن شهری به مردم منطقه واگذار شود.

,

 

,

وی افزود: در قالب شرکت تعاونی هم می توان برای این محله شهری حاضر شود ادامه پروژه را در قالب شراکت پیگیری داشته باشد و مشخصا هزینه ها به صورت شهری صادر می شود.

,

 

,

خواجه‌ای ضمن تأکید بر ساخت پروژه در این منطقه اظهار کرد: اگر افرادی که ساکن منطقه هستند تیم بندی شوند بنیاد مسکن در قالب واگذاری زمین می تواند همراهی داشته باشد.

,

 

,

وی افزود: در موضوع مسکن اجتماعی یک سری تفاهم نامه ها و خطوط اعتباری برای بانک ها در حال ابلاغ است که الزام دارد قطعا برای گروه های هدف از جمله جامعه روستایی و پوشش افراد فاقد مسکن محقق شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه