اخبار داغ

همزمان با اولین جمعه ماه محرم؛

همایش شیرخوارگان حسینی در ۳ نقطه از شهرستان محلات برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در ۳ نقطه از شهرستان محلات برگزار می شود
دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی محلات گفت: همزمان با اولین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در ۳ نقطه از شهرستان محلات همزمان با ۴۵۰۰ نقطه از جهان اسلام و هماهنگ با مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل علمایی دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان محلات در گفتگو با صبح محلات گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با هماهنگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا در اولین جمعه ماه محرم برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات,

وی ادامه داد:همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان محلات بیش از ۹ سال است که به صورت هماهنگ با مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در حال برگزاری است و امسال نیز به طور همزمان با ۴۵۰۰ نقطه در جهان اسلام همایش شیرخوارگان حسینی در ۳ نقطه از شهرستان محلات برگزار خواهد شد.

,

علمایی تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان محلات روز جمعه ۳۱ شهریور همزمان با اولین جمعه ماه محرم از ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلی شهر محلات، حسینیه سادات شهر نیم ور و حسینه حضرت علی اکبر باقرآباد برگزار می شود.

,

دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی ادامه داد: مراسم شهر محلات از ساعت ۹:۳۰ صبح با تلاوت قرآن کریم آغاز می شود و در ادامه حجت الاسلام رضایی پیرامون موضوع تربیت اسلامی فرزند به ایراد سخنرانی می پردازد.

,

 وی افزود: اجرای زنده نماهنگ بغض گهواره و مدیحه سرایی آیین گهواره گردانی و رونمایی از پرچم متبرک حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از دیگر برنامه های این همایش در شهر محلات خواهد بود.

,

دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در خاتمه با اشاره به بازگشایی درب‌های مصلی شهر محلات از ساعت ۸ صبح به روی عموم مردم و همچنین تحویل لباس متبرک به نوزادان در ابتدای ورود به مصلی خاطر نشان کرد: ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی شهر محلات به منظور تسهیل در رفت و آمد خانواده‌ها سرویس ایاب و ذهاب از نقاط مختلف شهر بخصوص کوی امام رضا(ع) مسکن مهر پیش بینی کرده است.

,

لازم به ذکر است به گفته علمایی دبیر همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان محلات، تنها مراسم صبح جمعه شهر محلات، نیم ور و باقرآباد با هماهنگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه