اخبار داغ

نشست ثمن ها با رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم اردبیل:

نحوه ارسال کمک‎های مردمی به مدافعان حرم

نحوه ارسال کمک‎های مردمی به مدافعان حرم
نشست ثمن ها با رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم اردبیل در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، سید شفیع حسینی رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم نمایندگی دفتر استان اردبیل در جمع مدیران NGOهای مردمی در استانداری اردبیل، تیزبینی و هوشیاری رهبری در موضوع سوریه- عراق و داعش را ستودنی و بی نظیر دانست و گفت: جنگ سوریه مشابه جنگ ایران بوده و در سوریه تمام کشورها و قدرت های مستکبر حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

رئیس ستاد حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل تصریح کرد: خوش بختانه در سایه هوش سیاسی و بیداری مردم کشور همه از مدافعان حرم حمایت کرده و قدردان انها هستند.

,

وی افزود: مردم امنیت امروز را مرهون خون شهدا و مدافعان حرم می دانند.

,

حسینی با بیان اینکه از هر دین و ایینی در جبهه مقاومت اسلامی در برابر گروه های تروریستی تکفیری حضور دارند افزود: اکنون فقط 15 درصد از خاک سوریه در دست داعش بوده که زمان برای اضمحلال و نابودی آن شتاب گرفته است.

,

وی گفت: خوش بختانه در سایه حمایت های مردمی و دل دادگی به شهدای مدافعان حرم وضعیت برخلاف خواسته فکری دشمن در شبکه های اجتماعی پیش می رود.

,

حسینی در ادامه وضعیت عراق و جنگ با داعش را از نظر میدانی -روانی و فکری رو به پایان ارزیابی کرد.

,

وی با قدردانی از حمایت های مردم از ثمن های مردمی خواست ضرورت حضور و مستشاری ایران در عراق و سوریه را تبیین کرده و کمک های مالی و غیر مالی را به خیرین و جامعه منتقل کنند.

,

سید شفیع حسینی با تاکید بر این که طبق ابلاغ آیت الله سید حسن عاملی رئیس شورای سیاست گذاری ستاد حمایت از مدافعان حرم، کمک های مردمی باید اختیاری- شرعی و قانونی باشد، اظهار داشت: ستاد در این چارچوب فعالیت و حرکت کرده و کمک های مردم و یا ارگانها با رضایت و میل شخصی جمع آوری می شود.

,

حسینی در پایان شماره حساب های زیر را برای دریافت کمک مالی به مدافعان حرم اعلام کرد: 6001-30-22222222-1 در بانک مهر اقتصاد و شماره کارت 6273811078575328 در بانک انصار.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه