اخبار داغ

باهدف ترویج فرهنگ عاشورای؛

۵۰ مبلغ دینی به اردل اعزام می‌شوند

۵۰ مبلغ دینی به اردل اعزام می‌شوند
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: به مناسبت ایام محرم ۵۰ مبلغ دینی با هدف ترویج و تبیین قیام و فلسفه عاشورا به این شهرستان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل  در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه از اعزام بیش از 50 مبلغ بومی و غیربومی به شهرستان اردل در دهه اول محرم خبر داد و اظهار کرد: این مبلغان از استان‌های قم، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مرکزی میانکوه از توابع شهرستان اردل حضور پیدا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,

بهرامی بصیرت‌افزایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی را از موضوعات جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی مبلغان اعزامی به شهرستان اردل عنوان کرد و گفت: همچنین بازخوانی قیام امام حسین(ع) و کاهش آسیب‌های عزاداری، نمازجماعت، خواندن ادعیه نیز از دیگر رئوس برنامه‌های مبلغان در شهرستان اردل است.

,

وی با اشاره به ضرورت حضور مبلغین در بین مردم مناطق محروم، ادامه داد: حضور روحانی در مناطق محروم و روستاها باعث توسعه فرهنگ دینی، قرآنی و اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان می‌شود.

,

بهرامی افزود: جوانان زیربنای تحول جامعه اسلامی هستند و با بالا رفتن انگیزه معنوی جوانان و حضور آن‌ها در مساجد، موجب می‌شود جوانان جامعه از هجمه فرهنگی دشمنان در امان بمانند.

,

وی با تأکید بر احیا شعائر اسلامی و شئون فرهنگی در هیات‌های مذهبی در ماه محرم، خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید کارکرد و خروجی هیأت‌های مذهبی منجر به افزایش بصیرت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری در دهه نخست ماه محرم در شهرستان اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) مساجد و حسینیه‌های شهرستان سیاه‌پوش می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه