اخبار داغ

در چین تایپه

دانشجویان دانشگاه شهرکرد مدال طلا و نقره مسابقات ووشو را از آن خود کردند

دانشجویان دانشگاه شهرکرد مدال طلا و نقره مسابقات ووشو را از آن خود کردند
حمیدرضا لادور و آرزو سلیمی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در بیست و نهمین دوره‌ی مسابقات دانشجویان جهان در چین، موفق به کسب سومین مدال طلا و تنها مدال نقره‌ی تیم ووشوی کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ حمیدرضا لادور و آرزو سلیمی دانشجویان رشته‌‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهرکرد و اعضای تیم ملی ووشو دانشجویان کشور موفق شدند در مسابقات ووشوی یونیورسیاد ۲۰۱۷ به میزبانی چین تایپه به ترتیب مدال طلا و نقره‌ی این دوره از مسابقات را کسب کنند و مجموع مدال‌های طلای کاروان وشووی کشورمان را به سه و مدال‌های نقره را به یک برسانند.

حمیدرضا لادور در مبارزه‌ی وزن منهای ۸۰ کیلوگرم با مبارزاتی تحسین برانگیز به مدال طلا و آرزو سلیمی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم ساندای بانوان مدال نقره به دست آورد.

گفتنی است حمیدرضا لادور مدال نقره‌ی مسابقات آسیایی اینچئون سال ۲۰۱۴، مدال طلای مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۰۸ اندونزی و طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه در سال ۲۰۱۳ را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. آرزو سلیمی نیز پیش از این مدال طلای مسابقات لیگ برتر کشور در سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵، مدال طلای مسابقات کشوری دانشجویان انتخابی تیم ملی کشور در سال ۹۵ و ۹۴ و مدال طلای مسابقات تورنمنت ترکیه در سال ۹۳ را کسب نموده است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه