اخبار داغ

تعدادی از اصلاح طلبان مهابادی به وزیر کشور نامه نوشتند

تعدادی از اصلاح طلبان مهابادی به وزیر کشور نامه نوشتند
همزمان با قوت گیری شایعات مربوط به تغییر استاندار آذربایجان غربی تعدادی از اصلاح طلبان مهابادی طی نامه ای به وزیر کشور خواهان ابقای “سعادت” به عنوان استاندار آذربایجان غربی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،همزمان با قوت گیری شایعات مربوط به تغییر استاندار آذربایجان غربی تعدادی از اصلاح طلبان مهابادی طی نامه ای به وزیر کشور خواهان ابقای “سعادت” به عنوان استاندار آذربایجان غربی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

بر اساس گزارش رسیده به مکریان، تعدادی از اصلاح طلبان مهابادی که عموما در ستاد انتخاباتی حسن روحانی عضویت داشته اند طی نامه ای تحت عنوان در خواست فعالین مدنی مهاباد، خواهان ابقای استاندار آذربایجان غربی شده اند.

,


هر چند جزئیات محتوای این نامه در اختیار مکریان قرار نگرفته اما گمان می رود با فشارهایی که از سوی جریانات مختلف استان برای تغییر «سعادت» به وزارت کشور وارد می شود، فرمانداران شهرستانهای استان از جمله مهاباد بقای مدیریت خود را در خطر دیده باشند و از همین رو با توصل به برخی افراد همسو با خود آنها را به نگارش نامه به وزیر کشور وا داشته باشند.

,
,


نامه نگاری اصلاح طلبان مهابادی که عموما تحت لوای نماینده این شهرستان در حال فعالیت هستند در شرایطی صورت می گیرد که محمودزاده نیز خود یکی از منتقدان استادار آذربایجان غربی به شمار می رود.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه