اخبار داغ

فرمانده سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری بیش از 1000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

برگزاری بیش از 1000 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان
فرمانده استان زنجان گفت: در هشت سال دفاع مقدس توپ و تفنگ نیز نتوانست اراده رزمندگان را بشکند و اثر بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال جنگیدیم تمام شد و اگر امروز آن هشت سال را فراموش کنیم خیلی چیزها را از دست می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه باید امروز هشت سال دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود تصریح کرد: بسیاری از جوانان از اوضاع جنگ هشت دفاع مقدس واقف نیستند و باید علل و عامل جنگ هشت سال برای جوانان امروز بیان شود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بحث جنگ هشت سال بخاطر اختلاف مرز نبود و هدف دشمن ارتباط مستقیمی با انقلاب اسلامی داشت افزود: اهداف اصلی دشمن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

,

وی با بیان اینکه مقیاس جنگ دفاع مقدس در یک جغرافیای کوچک بود اما در این جغرافیای کوچک جنگ جهانی اتفاق افتاد گفت: کشورهای ابر قدرت و مخالف انقلاب اسلامی از عراق پشتیبانی می‌کردند و در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از رژیم بعثی عراق و صدام حمایت کردند.

,

*سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس

, *سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس, *سکوت جوامع بین‌المللی در دوران هشت سال دفاع مقدس,

سردار کرمی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای ابر قدرت می‌توانستند در همان ابتدای از وقوع جنگ جلوگیری کنند افزود: با این وجود همه آنها سکوت اختیار کرده و هیچ اقدامی نکردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در آن شرایط اوضاع داخلی کشور به لحاظ سیاسی و امنیتی با مشکلاتی مواجه بود و همه شرایط به نفع دشمن بود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما وجود امام راحل و مدیریت جنگ توسط ایشان و حضور عاشورایی مردم در صحنه جنگ و توجه خداوند متعال بود که در این جنگ پیروز شدیم.

,

* دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد

, * دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد, * دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارد,

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن جرات تجاوز نظامی به کشورمان را ندارند و این امر به دلیل وجود بسیج و حضور مردم در صحنه و تدابیر رهبری است گفت: امروز نیز مردم برای دفاع از کشور همواره در صحنه هستند.

,

سردار کرمی مردمی بودن را از ویژگی‌های مهم دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مردم کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن با روحیه عاشورایی ایستادند و از تجاوز دشمن جلوگیری کردند.

,

*نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس

, *نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس, *نقش برجسته بانوان در هشت سال دفاع مقدس,

وی با اشاره به نقش بانوان در پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: نقش بانوان را در هشت سال دفاع مقدس را نیز نباید فراموش کنیم که جوانان خود را برای دفاع از کشور برای رفتن به جبهه بدرقه می‌کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز اشاره و ابراز کرد: رزمندگان اسلام زیر سایه رهنمودهای رهبری و با تمام قدرت جهادی توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند.

,

*روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس

, *روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس, *روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس,

وی همچنین به روحیه جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس توپ و تفنگ نیز نتوانست اراده رزمندگان را بشکند و اثر بگذارد.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در بین جوانان امروز حفظ کنیم افزود: با این روحیه جهادی دشمن نمی‌تواند فکر تجاوز به کشور را داشته باشد.

,

وی با اشاره به پذیرش تصویب قطعنامه 598 گفت: این قطع نامه در زیر ضربات رزمندگان اسلام بر دشمن تحمیل شد.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل تعابیر زیبایی از هشت سال دفاع مقدس داشتند افزود: امام(ره) در یکی از فرمایشات خود فرمودند« ما ابهت شرق و غرب را شکستیم».

,

وی به نقش برجسته رزمندگان زنجان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام راحل در فرمایشات خود از نقش برجسته غواصان دریادل استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس یاد کردند.

,

*درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه

, *درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه, *درخشش تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه,

سردار کرمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در منطقه با تمام قدرت می‌درخشد افزود: قبل از انقلاب هیچ کشوری جرات نداشت علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی حرفی بزند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است خاطر نشان کرد: امروز بسیج اسلامی در بسیاری از کشورها از جمله سوریه، لبنان، عراق، یمن، بحرین و غیره شکل گرفته است.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند که بسیج جهانی شکل بگیرد افزود: امروز شاهد تشکیل بسیج اسلامی در جهان هستیم و قدرت در منطقه نیز در دست نیروهای مردمی و بسیج اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز اگر آن روحیه جهادی جنگ هشت سال دفاع مقدس را داشته باشیم تمام مشکلات را قطعا حل خواهیم کرد گفت: هر جا روحیه جهادی وجود دارد موفق هستیم ولی در جایی که این روحیه وجود ندارد موفق نیستیم.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های شبیه عاشورا داشت گفت: مردم در برابر دشمن روحیه عاشورایی داشتند.

,

*نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی

, *نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی, *نقش رسانه‌ها در جنگ جبهه نرم دشمنان انقلاب اسلامی,

وی رسانه‌ها را رزمندگان جبهه جنگ نرم و فرهنگی مقابل دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها امروز در جبهه جنگ نرم با دشمنان قرار دارد و همچنین این قشر وظیفه انتقال رشادتها و خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل امروز را دارند.

,

*برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

, *برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس, *برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌ها هفته دفاع مقدس گفت: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در سطح استان زنجان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

,

وی رژه نیروهای مسلح را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح استان زنجان در این روز آمادگی و اقتدار خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

,

سردار کرمی برگزاری یادواره شهدای شمالغرب را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این هفته عملیات ثامن‌الائمه در ابهر بازنمایی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بسیجیان و رزمندگان اسلام در سه محور در سپاه استان برای مردم خدمات رسانی می‌کنند افزود: برگزاری طرح هجرت، فعالیت بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و فعالیت قرارگاه عمرانی و آبادانی که از اواخر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده برای مردم خدمات رسانی می‌کنند.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه