اخبار داغ

۸۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع استان بوشهر برگزار می شود

۸۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع استان بوشهر برگزار می شود
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال بیش از 800 برنامه شاخص در سطح استان بوشهر با عنوان های روز شمار دفاع مقدی برگزار خواهد شد و رژه مشترک نیروهای مسلح با مسئولین سپاه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری، گفت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید سالار شهیدان تقارن پیدا کرده است و برنامه های دفاع مقدس با محوریت ماه محرم در سراسر استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: تشابهاتی دوران دفاع مقدس با ایام محرم دارد ثابت می کند که طی 8سال نیروهای بسیجی با روحه فرهنگ عاشورا، انقلابی گری و جهادی در مقابل دشمنان ایستادند.

,

, , ,

رزمجو افزود: آثار و برکات 8سال دوران دفاع مقدس باعث شد تا خواب و خیال رژیم صهیونیستی برای گسترش منطقه خاورمیانه با شکست روبرو شود و در گرداب فلسطین و حزب الله لبنان گرفتار شود.

,

وی با بیان اینکه حرکت جهادی در فرهنگ مقاومت نهادینه شده است، تصریح کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس حرکت جهادی در فرهنگ مقاومت نهادینه شد و شاهد شکوفایی عظیم در عرصه فرهنگی، نظامی و اقتصادی بودیم.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز کرد: رزمندگان و مردم ولایتمدار در دوران دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند که چاره ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور شد و مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه و خاصی به این موضوع دارند.

,

, , ,

رزمجو خاطرنشان کرد: ارزش های بزرگی خلق شده است که می خواهیم این ارزش ها همچنان استوار بماند و باید رشادتها و دلیرمردی ها را برای نسل جدید ترسیم کنیم و همه تجربیات و عبرت های عاشورایی، صب و پایداری را به جوانان منتقل کنیم.

,

وی اذعان کرد: دفاع مردم ایران یک دفاع ولایتمردانه تحت فرمام امام خمینی(ره) بود و پیروزی غرور آفرین که خلق کردند در هفته دفاع مقدس بخشی از این ایثارگری ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: امسال بیش از 800 برنامه شاخص در سطح استان بوشهر با عنوان های روز شمار دفاع مقدی برگزار خواهد شد و رژه مشترک نیروهای مسلح با مسئولین سپاه برگزار خواهد بود.

,

وی بیان کرد: سی و هفتمین سال از دوران دفاع مقدس به تناسب ایام محرم برگزار خواهیم کرد و از خداوند شکر گزار هستیم ایران همچنان در اوج اقتدار است.

,

, , ,

 

,

افتتاح 600 واحد مسکونی کمیته امداد در هفته دفاع مقدس

,

علیرضا غریبی مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در سی هفتمین سال از دوران دفاع مقدس برنامه ها با شعار من انقلابی هستم از ورز 31شهریور ماه برگزار و تا 7مهرماه ادامه خواهد داشت.

,

مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: علم و فناوری، جوانان و سربازان؛ ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه؛ اقتصاد مقاومتی و خودباوری؛ بصرت افزاییو دشمن شناسی؛ رزمندگان و پیشکسوتان؛ شهیدان، جانبازان و ایثارگران؛ فرماندهان  عزتمندان حماسه آفرین روز شماری هفته دفاع مقدس است.

,

, , ,

غریبی افزود: پیاده روی خانوادگی، ملاقات فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده مقام معظم رهبری در استان، همایش بزرگ بازنشستگاه سپاه، افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، مایش تجلیل از اصناف برتر و تولید کننده گان داخلی، برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح 600 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و غبارروبی گلزار شهداء بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه