اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت‌وگو با دانا:

رئیس جمهور در نیویورک باید پاسخ درشت‌گویی‌های ترامپ را محکم و قوی بدهد/ روحانی به حرف مشاوران ترسو گوش نکند

رئیس جمهور در نیویورک باید پاسخ درشت‌گویی‌های ترامپ را محکم و قوی بدهد/ روحانی به حرف مشاوران ترسو گوش نکند
ابوالفضل حسن بیگی گفت: بنده به عنوان یک نماینده مجلس از آقای روحانی که یک فرد انقلابی بوده این انتظار را دارم که به حرف مشاوران ترسو گوش نکند.
[

ابوالفضل حسن بیگی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران اظهار داشت: امام(ره) به ملت‌ها و جهان مستضعف یک نکته‌ای را ثابت کردند و آن اینکه آمریکا کشور بسیار ضعیفی است و اگر مردم با مشت محکم و مستحکم کنار یکدیگر بایستند بر آمریکا پیروز می‌شوند که انقلاب اسلامی این موضوع را ثابت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هم طی سال‌های پس از انقلاب دقیقا ثابت کردند که آمریکا کشور ضعیف و ناتوانی است و فقط با عملیات روانی و جنگ روانی و قلدری و حرف‌های مضحکم تلاش می‌کند که دنیا را زیر سلطه خود قرار دهد، لذا وقتی ایران از آمریکا نترسید و به مسیر خود ادامه داد به پیروزی رسید.

,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز ایران در مسئله هسته‌ای جزو چهار، پنج کشور اول دنیاست و ما در مسئله تولید موشک و امکانات دفاعی جزو برترین کشورهای دنیا هستیم؛ آمریکا زمانی که دست مردم ما خالی بود در مقابل این ملت خوار و ذلیل شد و دیگر تکلیف امروز آمریکا در رویارویی با ایران با وجود این امکانات دفاعی و ملت جوان ما مشخص است.

,

حسن بیگی ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند که ملت ما را بترساند و دولتمردان ما باید بدانند که ما رهبر و ملتی بی‌نظیر داریم و امروز آقای رئیس جمهور در نیویورک باید پاسخ درشت‌گویی‌های ترامپ را محکم و قوی بدهد و آنچه که ملت انتظار دارد این است که جایگاه کشور ایران را با کلمات واقعی به رخ آمریکا بکشد.

,

وی عنوان کرد: ما امتیازاتی دادیم تا به چیزهایی دست پیدا کنیم و امروز باید این موضوع محقق شود چرا که حتی جامعه جهانی هم می‌داند که ایران به دنبال مسیر صحیح و راه حق است و دولت‌های بزرگ دنیا ایران به عنوان الگو خودشان قرار دادند و ما باید از این موقعیت و از این جایگاه نهایت استفاده را داشته باشیم.

,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: بنده به عنوان یک نماینده مجلس از آقای روحانی که یک فرد انقلابی بوده این انتظار را دارم که به حرف مشاوران ترسو گوش نکند چرا که مبنای کار این مشاوران این است که بدون اطلاع از حضور ملت و بدون اطلاع از توان نظامی جمهوری اسلامی و تنها با خواندن چند مقاله مبهوت آمریکا می‌شوند و از آن‌ها می‌ترسند و تلاش می‌کنند با مشاوره‌هایی که می‌دهند دولت و مجلس را در موضع ضعف قرار دهند.

,

حسن بیگی تصریح کرد: هر کلمه از سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی یک پیام عظیم بین المللی و ملی است؛ ما باید بدانیم که آمریکا تنهاست و ضعیف است و افکار عمومی علیه آمریکا است و جهان باید بداند که آمریکا منطقه خاورمیانه فرار کرده و مثل موش پشت گروه ضعیفی به نام داعش قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه