اخبار داغ

باحضور مداحان، روحانیون و اعضای هیئت امنای مساجد؛

همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر منطقه غرب گلستان برگزار شد+تصاویر

همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر منطقه غرب گلستان برگزار شد+تصاویر
همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر منطقه غرب گلستان شب گذشته در شهرستان بندرگز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر منطقه غرب گلستان گفت: حدود ۲ هزار و ۲۷۰ هیئت مذهبی و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مداح در استان گلستان شناسایی و ساماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه در محرم امسال ۹۵۰ نفر روحانی با هدف تبلیغ فلسفه عاشورا و تبیین اهداف قیام امام حسین علیه السلام به مساجد، حسینیه ها و تکایای سطح استان اعزام می شوند؛ افزود: خوشبختانه بین ۳۰ تا ۳۵ درصد خرافات و پیرایه ها از مراسمات عزاداری در استان گلستان به طور کامل حذف شده است و حدود ۶۰ درصد از هیئت ها و دسته جات عزاداری نیز خرافه ها را کاهش داده اند.

,

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: یکصد و ۵۰ هیئت مذهبی بانوان و آقایان در سطح شهرستان بندرگز در ایام محرم فعال هستند.

,

حجت‌الاسلام شعبان کشیری افزود: بیش از ۲۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت به همراه ۵۰ روحانی بومی و غیر بومی برای وعظ و خطابه به مساجد، تکایا و حسینیه های سطح شهرستان اعزام می شوند.

,

در پایان این مراسم از هیئت های برتر و مداحان فعال در غرب گلستان تجلیل شد.

,

همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر منطقه غرب گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مداحان، روحانیون و اعضای هیئت امنای مساجد شهرستانهای بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در مسجد محمدیه شهر بندرگز برگزار شد.

,

تصاویری از این مراسم:

, تصاویری از این مراسم:, تصاویری از این مراسم:,

, , , , , , ,

, ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه