اخبار داغ

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان :

80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در مناطق آموزشی زنجان جذب می شوند

80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در مناطق آموزشی زنجان جذب می شوند
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پذیرش دانشجو تنها در مقطع کارشناسی انجام می شود، گفت: پیگیر راه اندازی  رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان زنجان  هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام کاوندی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اشاره به اینکه وزارت علوم در دادن مجوز برای رشته های کارشناسی ارشد سختگیری می کند، گفت: بدنبال آن هستیم مجوز ایجاد رشته های در مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

وی  با اشاره به پذیرش بیش از 190 نفر برای سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان تصریح کرد: برای امسال ۱۳۰ نفر در رشته آموزش ابتدایی  و ۶۰ نفر در رشته آموزش زبان انگلیسی  پذیرش شدند.

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان تاکید کرد:  امسال تعداد دانشجویان فارغ التحصیل  ۲۲۰ نفر در رشته آموزش ابتدایی، ۴۵ نفر در رشته الهیات، ۳۰ نفر در رشته ادبیات، ۲۵ نفر در رشته  تربیت بدنی، ۲۵ نفر در رشته دبیری زبان انگلیسی  بوده است.

,

 

,

*بیش از ۷۰ درصد دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان بومی هستند

, *بیش از ۷۰ درصد دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان بومی هستند,

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان بومی هستند، عنوان کرد: تمامی افراد پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان استانبومی هستند و افراد غیر بومی پذیرش شده نیز مربوط به قطب آموزشی هستند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان استان زنجان قطب در رشته های آموزش ابتدایی و دبیری زبان انگلیسی است، ابراز کرد: با قطب بندی آموزشی دانشگاهها رشته های ارائه شده ساماندهی شده و نیازی به ارائه تمامی رشته ها در همه استانها نیست.

,

وی افزود: با توجه به حضور هئیت علمی و ظرفیتهای هر استانی برخی از رشته ها در آن دانشگاه به طور مستمر تدریس می شود  و دانشجویان پذیرش شده برای انجام تحصیل در قطب های آموزشی پذیرش می شوند.

,

کاوندی یکی از انتظارات جامعه دانشگاهی از وزیر علوم دولت دوازدهم را افزایش تعامل و ارتباطات وزارتخانه با دانشگاه فرهنگیان بیان کرد و گفت: یکی از نیازهای فرهنگیان استان و نیز کارکنان آموزش و پرورش  ایجاد رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای است تا این افراد بتوانند در فضای دانشگاهی مختص فرهنگیان ادامه تحصیل دهند.

,

وی با ابراز اینکه امکان تحصیل برای افراد جذب شده از طریق ماده 28 نیز در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تحصیل این افراد در مقاطع بالاتر در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد .

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به آموزش های ارائه شده برای پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی تاکید کرد:  بعد از انجام گزینش دوره یکساله مهارتی تربیت حرفه ای ارائه می شود که در این زمینه نیز بالغ بر 80 درصد  افراد جذب شده پس از پایان دوره در مناطق آموزشی استان به کار گرفته خواهند شد و بومی استان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه