اخبار داغ

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه خبر داد

احداث اولین مرکز آموزش رانندگی اورژانس کشور در ساوه/ایجاد پد بالگرد در این مرکز آموزشی

احداث اولین مرکز آموزش رانندگی اورژانس کشور در ساوه/ایجاد پد بالگرد در این مرکز آموزشی
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه گفت: اولین مرکز تخصصی آموزش رانندگی اورژانس کشور در ساوه توسط سازمان اورژانس کشور احداث می شود زیرا مهارت رانندگی در رسیدن به موقع و ایمن به محل حادثه نقش بسزایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محورهای مواصلاتی ساوه یکی از پرترددترین محورهای کشور به دلیل عبور راههای مواصلاتی شرق به غرب کشور و مجاورت این شهرستان با مراکز مهم جمعیتی مانند تهران، قم، البرز و همدان است به همین دلیل افزایش امکانات امدادی این شهرستان مدنظر مسئولان کشوری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,

نعمت الله عزیزی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت افزایش مهارت رانندگی گفت: اولین مرکز تخصصی آموزش رانندگی اورژانس کشور در ساوه توسط سازمان اورژانس کشور احداث می شود زیرا مهارت رانندگی در رسیدن به موقع و ایمن به محل حادثه نقش بسزایی دارد.

,

وی افزود: همه دستگاه ها و وسایل نقلیه ، آموزشگاه رانندگی مخصوص خود را دارند ولی تا کنون مرکزی تخصصی برای آموزش رانندگی آمبولانس احداث نشده بود که به خاطر اهمیت ساوه در همسایگی پایتخت و چند مرکز مهم استانی، این مرکز آموزشی در این شهر ایجاد می شود.

,

عزیزی فوریت پزشکی ساوه

, عزیزی فوریت پزشکی ساوه,

عزیزی در خصوص مجوز ساخت مرکز سازمان اورژرانس ساوه بیان کرد: تمام مجوزهای  ساخت این ساختمان از وزارتخانه تا استان و شهرستان گرفته شده است و زمینی به متراژ ۳ هکتار در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

,

وی ادامه داد: بودجه پیش بینی شده مورد نیاز برای ساخت ۱۵ میلیارد ریال است که در تلاش هستیم مساحت پروژه را افزایش دهیم.

,

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و زرندیه با اشاره به ایجاد امکان نشست و برخاست بالگرد در این مرکز اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات این مرکز مختص ساوه نیست و به محورهای اصلی کشور مانند ساوه-تهران و ساوه-همدان خدمت رسانی می کند حدود ۵۰ تا ۷۰درصد بودجه احداث ساختمان را مرکز مدیریت حوادث کشور و هزینه «پد بالگرد» ( محل نشست و برخاست بالگرد) را اورژانس کشور می دهد.

,

وی ادامه داد: با ساخت این مراکز در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی(شهیدچمران) ساوه امیدواریم بتوانیم سطح خدمات خود را کیفی تر از امروز کنیم.

,

عزیزی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود محورهای پرتردد و حادثه خیز در ساه، میانگین زمان رسیدن همکاران به محل حادثه در داخل شهر ۵ تا ۶ دقیقه و جاده ای ۱۱ دقیقه است که میانگین کشوری داخل شهر ۸ دقیقه و جاده‌ای ۱۴ دقیقه است.

,

مرکز رانندگی اورژانس و پدبالگرد

, مرکز رانندگی اورژانس و پدبالگرد,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه