اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه ناشران جهان اسلام در نمایشگاه بین المللی مشهد

برگزاری نمایشگاه ناشران جهان اسلام در نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه ناشران جهان اسلام در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس؛ سید سعید سرابی در جمع خبرنگاران با بیان این که نوزدهمین نمایشگاه ناشران ایران در مشهد مقدس باعنوان نمایشگاه ناشران جهان اسلام در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود عنوان کرد: در این نمایشگاه سعی خواهیم کرد از هر فرصت و ابزاری برای توسعه کیفی نمایشگاه استفاده کنیم..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه علاوه بر بخش ناشران خارجی، بخش پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز به طور ویژه در نمایشگاه برنامه های ویژه ای برگزار می کند بیان کرد: باید نهادهای صنفی و غیر دولتی در نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  ادامه داد: باید بخش های اجرایی نمایشگاه به نهادهای تخصصی، صنفی و غیر دولتی واگذار شود و اداره کل در سیاستگذاری و برنامه ریزی نمایشگاه ورود پیدا کند.

,

سرابی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد همراهی خوبی برای برگزاری نمایشگاه ما داشته اند و خوشبختانه با رویکرد جدید شورا و شهرداری مشهد که ورود خوبی در حوزه های فرهنگی هنری خواهیم داشت  و با توجه به اهمیت نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از مهمترین فعالیتهای فرهنگی شهر مشهد، قطعا شاهد همکاریهای موثرتری خواهیم داشت.

,

وی با بیان این که باید از همه فضاهای عمومی و محیطی، فضای رسانه ای و فضای مجازی برای تبلیغ نمایشگاه کتاب استفاده کنیم افزود: مخاطب این نمایشگاه را نباید تنها مردم مشهد و استان بدانیم چون نمایشگاه با کیفیت در استانهای مجاور هم مخاطب خواهد داشت و پیش بینی می کنیم این نمایشگاه با مخاطب بیش از ٥٠٠ هزار نفر مواجه باشد.

, .,

سرابی  از تشکیل شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی نمایشگاه خبر داد و گفت: تا کنون چند جلسه هماهنگی از جمله جلسه شورای سیاستگزاری و برنامه ریزی نمایشگاه برگزار شده است در حال هماهنگی برای برگزاری این نمایشگاه باشکوه در پایتخت فرهنگی جهان اسلام هستیم.

, .,

وی  در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در نیشابور اظهار کرد:  امسال نمایشگاه کتاب مشهد  در نیشابور برگزار نخواهد شد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه